نوسازی یک هزار تاکسی فرسوده در اصفهان

شهردار اصفهان گفت: پس ازتوافقات کامل با شرکت ایران خودرو، تعداد یک‌هزار تاکسی از سه هزار تاکسی فرسوده شهر به تاکسی‌های نو تبدیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز –شنبه چهارم آبان ماه ۹۸- در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار کرد: ناوگان تاکسیرانی شهر اصفهان نیاز به نوسازی دارد که امیدواریم با همکاری مالکان این خودروها و تدابیری که برای ارایه تسهیلات بانکی اندیشیده شده و سایر اقدامات، اتفاقات خوبی در شهر برای جلوگیری از مخاطرات زیستی و رفاه هر چه بیشتر مردم بیفتد و شاهد نوسازی تاکسی ها در شهر باشیم.

وی با بیان اینکه عملیات احداث خط دوم قطار شهری اصفهان با جدیت فراوان در حال پیشروی است، تصریح کرد: روز گذشته دستگاه حفاری تونل شرقی خط دوم متروی اصفهان به ایستگاه زینبیه رسید، البته در هفته‌های گذشته دستگاه حفار از سمت غرب تونل به این ایستگاه رسیده بود.

شهردار اصفهان با ابراز خرسندی از  پیشرفت قابل توجه پروژه احداث ایستگاه زینبیه، گفت: عملیات احداث این ایستگاه تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت داشته و با ۵۲ میلیارد تومان هزینه در حال احداث است.

وی ادامه داد: عملیات احداث ایستگاه عاشق آباد نیز ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بیش از ۲۷ میلیارد تومان در این ایستگاه هزینه شده است.

نوروزی اظهار امیداری کرد: شهروندان با تکمیل خط دوم متروی اصفهان بتوانند از امکانات توسعه و رفاه خوب این پروژه بزرگ بهره‌مند شوند.

وی تاکید کرد: تلاش شهرداری و شورای شهر توسعه متوازن شهر است و ابر پروژه ها در نقاط مختلف شهر نیز با همین نگاه پیش می رود.

شهردار اصفهان با اشاره به پروژه حلقه حفاظتی شهر، گفت: این پروژه همراه با ابرپروژه های زیر مجموعه خود از جمله پل نصف جهان و پل آفتاب در بزرگراه شهید اردستانی در حال احداث است و خوشبختانه احداث تونل خط دوم مترو از غرب اصفهان آماده شده و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه پروژه حلقه حفاظتی شهر بسیاری از مشکلات ترافیکی شهر را رفع می‌کند، افزود: گذر شرق اصفهان که از جاده کاشان به سمت کمشچه و از آنجا به سمت رودخانه زاینده رود و به سمت جاده بهارستان و شهرضا منتهی می شود، توسط دولت در حال انجام است، البته بخش های زیادی از آن قبلا انجام شده و بخشی باقیمانده که در صورت احداث کامل آن همراه با حلقه حفاظتی شهر انقلاب بزرگ عمرانی در شهر اتفاق خواهد افتاد.

نوروزی با اشاره به دیدار مردمی خود با اهالی منطقه شش شهرداری اصفهان، تصریح کرد: هفته آینده در جمع اهالی منطقه شش حضور خواهیم داشت که امیدواریم این ملاقات مردمی نیز همچون سه منطقه قبلی بتواند به رفه مشکلات مردم و استفاده از نقطه نظرات آنها کمک کند.

وی با ابراز خرسندی از بارش باران رحمت الهی، اظهارکرد:  در این روزهای بارانی پاییز و با بارش های باران رحمت الهی حال هوای شهر بی‌شک این پدیده های جوی به کاهش آلودگی ها و وارونگی هوا کمک کند.

شهردار اصفهان افزود: از تمام شهروندان اصفهانی انتظار می‌رود برای کاهش تولید آلاینده‌هایی که در توان شهروندان است، از وسایل حمل و نقل عمومی برای انجام سفرهای درون شهری خود استفاده کنند زیرا این اقدام یکی از بهترین مشارکت‌ها برای کاهش آلایندگی های جوی است.

کد خبر 394566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.