افتخاری دیگر برای فغانی و ایران/ راموس رکورددار شد

از داوری فغانی در فینال آسیا تا مرخص شدن نوجوان اصفانی از بیمارستان و مشخص شدن تاریخ ال کلاسیکو مهم ترین خبرهای ورزشی جهان در هفته ای که گذشت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم ترین خبرهای ورزشی جهان در هفته ای که برای به شرح زیر است:

* سرخیو راموس کاپیتان تیم ملی اسپانیا و باشگاه رئال مادرید صد و بیست و یکمین بازی خود را در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را سه شنبه گذشته برابر گالاتاسرای انجام داد تا با پشت سر گذاشتن روبرتو کارلوس، رکورد بیشترین بازی یک مدافع در این رقابت ها را به نام خود ثبت کند.

* حسن رحیمی دارنده یک مدال طلا، یک نقره و دو برنز کشتی آزاد جهان با سفر به یکی از محروم‌ترین روستاهای استان سیستان و بلوچستان از مردم این منطقه دلجویی و اقلامی را برای کمک به اهالی این روستا اهدا کرد.

* در روز پایانی پانزدهمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی جهان در شانگ‌های چین میلاد عارفی، یوسف صبری، عرفان آهنگریان با اقتدار صاحب گردن آویز طلا شدند. تیم ملی ووشوی ایران در جدول رده بندی مدال‌ها در رتبه دوم و پشت سر چین قرار گرفت.

* علیرضا حقیقی دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال که به جمع نساجی چی‌ها اضافه شده امروز معارفه میشود. امروز مسئولان باشگاه نساجی قصد دارند در ورزشگاه درفشی فر ساعت ۱۲:۰۰ ظهر مراسم معارفه حقیقی را برگزار کنند.
حقیقی پیش از این در تیم سونسوال سوئد حضور داشت و حالا باید چالش جدیدی را بعد از پرسپولیس با سرخ‌های قائمشهری در ایران داشته باشد.

* آرمان غیاثی کودک سنگنورد ۸ ساله اصفهانی که حدود یک ماه گذشته دچار حادثه شده و به کما رفته بود از بیمارستان مرخص شد.

* دیدار تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید اسپانیا تحت عنوان ال کلاسیکو که به دلیل اغتشاشات خیابانی در ایالت کاتالونیا به تعویق افتاده بود، قرار است ۱۸ دسامبر مصادف با ۲۷ آذر ماه برگزار شود.

* به نقل از رسانه لاتینا اسپرت، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا این روزها به دلیل اینکه خامس رودریگز را به تیم ملی دعوت نکرده مورد انتقاد شدید طرفداران فوتبال این کشور قرار گرفت.


* تست دوپینگ یکی از دوومیدانی کاران کشورمان  از سوی سازمان جهانی  ضد دوپینگ مثبت اعلام شده است. یک منبع نزدیک به فدراسیون دوومیدانی گفت: این دوومیدانی کار به یکی از مسابقات بین المللی اخیر اعزام شد و   بعد از مثبت شدن تست دوپینگش به کشورمان بازگشت.

* دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا درحالی قرار است میان الهلال و اوراوارد برگزار شود که ۲ تیم تلاش می‌کنند تا جام قهرمانی را بدست آورند. در همین باره رسانه عربستانی نواف الآسیوی در خبری که منتشر کرد، از قضاوت علیرضا فغانی، داور فوتبال کشورمان در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین الهلال عربستان و اوراوارد ژاپن خبر داد. این مسابقه روز ۲۴ نوامبر (سوم آذر) در ورزشگاه سایتامای ژاپن برگزار می‌شود.

* کاپیتان تیم ملی فوتسال در نیم فصل دوم لیگ برتر فصل ۹۸ _۹۹ به گیتی پسند پیوست. علی اصغر حسن زاده که اکنون کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران است در سال‌های ۹۵ و ۹۶ طی دو سال در باشگاه گیتی پسند حضور داشت و با این باشگاه سابقه قهرمانی در لیگ ایران و نایب قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد.

کد خبر 394479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.