به روزرسانی دستورالعمل کنترل جمعیت سگ‌های بلاصاحب کرج

رئیس سازمان پسماند شهرداری کرج گفت: دستورالعمل کنترل جمعیت سگ های بلاصاحب بروز رسانی شده و اکنون منتظر ابلاغ آن از سوی وزارت کشور به کلانشهر های کشور هستیم.

احمد خیری در گفتگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برگزاری چهارمین نشست کمیته روسای سازمان های مدیریت پسماند کلان شهرهای کشور که عصر امروز پنجشنبه در شهر ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: چالش هایی که سازمان های مدیریت پسماند با آنها مواجه هستند در این جلسه به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه یکی از مباحث مورد مطرح شده در کمیته روسای سازمان های مدیریت پسماند کشور را عدم بروز رسانی دستور العمل کنترل جمعیت سگ های بلاصاحب که از سال۱۳۸۷ تا امروز بروز رسانی نشده است خواند و افزود: در نشست هایی که پیش از این برگزار شده بود، کمیته های تخصصی تشکیل شد و اکنون این دستور العمل بروز رسانی شده است و حالا منتظر ابلاغ آن از سوی وزارت کشور به همه کلانشهر ها هستیم تا بتوان در راستای مدیریت جمعیت سگ های بلاصاحب اقدام کرد. 

خیری همچنین موضوع استفاده از تکنولوژی های نوین، شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها در حوزه مدیریت پسماند را یکی دیگر از مواد مطرح شده در این جلسه خواند و گفت: در نظر داریم نسبت به تشکیل کمیته ای تخصصی در این رابطه به منظور تبادل اطلاعات کشور ایران با سایر کشور ها اقدام کنیم.

وی با اشاره به یکسان سازی بهای خدمات پسماند و تنظیم فهرست بها و دفترچه خدمات به صورت واحد از مهمترین مصوبات کمیته روسای سازمان های مدیریت پسماند کلانشهر های کشور بود، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این نشست ها توسعه فعالیت سازمان های پسماند با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته است.

کد خبر 394447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.