اتمام عملیات آسفالت پیست دوچرخه‌سواری پارک سوکان

مدیر منطقه یک شهرداری سمنان گفت: به منظور توسعه ورزش همگانی و ایجاد فضاهای لازم برای ورزش شهروندان پیست دوچرخه‌سواری پارک سوکان آسفالت شد.

به گزارش ایمنا،  الیاس افضلی از اتمام عملیات آسفالت فاز دوم پیست دوچرخه‌سواری پارک سوکان به جهت اجرای برنامه راهبردی و مدیریت شهری مبنی بر ایجاد فضاهای ورزشی خبر داد.

وی با بیان اینکه شهرداری برای آبادانی و پیشرفت شهر تمام توان خود را به کار بسته است، تصریح کرد: با توجه به رسالت شهرداری برای توسعه ورزش همگانی و ایجاد فضاهای لازم برای ورزش شهروندان و فراهم آوردن مکان سالم و مفرح، از اهداف ویژه مدیریت شهری است که با اتخاذ تدابیر لازم امیدواریم شاهد رشد آن در شهر باشیم.

مدیر منطقه یک شهرداری سمنان افزود: امیدوارم با اتمام عملیات آسفالت فاز دوم این پیست، گامی موثر در جهت افزایش سلامت و نشاط عمومی شهروندان که هدف اصلی این پروژه بوده است، برداشته باشیم.

افضلی گفت: اجرای عملیات آسفالت این پیست در مساحتی نزدیک به پنج هزار و ۱۰۰ مترمربع با صرف هزینه‌ای بالغ بر چهار میلیارد ریال به اتمام رسیده و هم اکنون آماده بهره‌برداری است.

وی تصریح کرد: احداث روشنایی، اجرای خط‌کشی و نصب علائم راهنمایی، از برنامه‌های آینده است که در دستور کار قرار گرفته و در اسرع وقت اجرایی می‌شود.

کد خبر 394284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.