تشدید نظارت شهرداری بیرجند بر سرویس مدارس

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند گفت: از ۱۵ شرکت متقاضی سرویس مدارس در این شهر، ۱۲شرکت پس از ثبت اطلاعات راننده و وسیله نقلیه در سامانه سپند، موفق به دریافت تأییدیه شدند که پس از طی مراحل قانونی به اداره آموزش و پرورش معرفی شدند.

به گزارش ایمنا، یدالله غلام پور، اظهار کرد: برچسب‌های ناوگان حمل و نقل دانش‌آموزی برروی تمامی خودروهای واجد شرایط نصب می‌شود.

وی اضافه کرد: سامانه سپند به منظور ساماندهی و پایش حوزه حمل و نقل دانش‌آموزی به عنوان یکی ازمهم‌ترین بخش‌های ارایه خدمت در حوزه حمل و نقل شهری طراحی شده است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند ادامه داد: این سامانه برای افزایش ضریب ایمنی و آرامش خاطر والدین از فناوری‌های نوین استفاده می‌شود.

غلام پور تصریح کرد: از ۱۵ شرکت متقاضی سرویس مدارس در بیرجند، ۱۲شرکت پس از ثبت اطلاعات راننده و وسیله نقلیه در سامانه سپند، موفق به دریافت تأییدیه شدند که پس از طی مراحل قانونی به اداره آموزش و پرورش معرفی شدند.

وی افزود: از ۲۵۱ راننده متقاضی سرویس مدارس، تعداد ۱۹۵ راننده برای اخذ مجوز اقدام کردند و مراحل بررسی پرونده و صلاحیت سایر متقاضیان جهت صدور مجوز در حال انجام است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند با بیان اینکه والدین باید جدا از انتخاب خودروهای فاقد مجوز برای سرویس مدرسه خوداری کنند، اظهار کرد: نصب برچسب سرویس مدرسه در گوشه سمت راست شیشه جلوی خودرو حمل و نقل دانش‌آموزان الزامی است و والدین می‌توانند با اسکن بارکدی که پایین این برچسب وجود دارد از تایید صلاحیت راننده و خودرو اطلاع پیدا کنند.

کد خبر 394267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.