خبری خوش برای تاکسیرانان/آنالیز شیمیایی پسماندها

در بسته خبری امروز از ایجاد گشت‌های فوق‌العاده برای جذب کارتن خواب‌ها تا ایجاد خطوط  «بی آر تی» در بندرعباس و راه‎اندازی سیستم پایش پسماند در سنندج را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

آنالیز شیمیایی پسماندهای شیمیایی و عمرانی

صدرالدین علیپور، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از آنالیز شیمیایی پسماندهای ساختمانی و عمرانی خبر داد.

خبری خوش برای تاکسیرانان مشهدی

احمد محبی، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از تحویل نخستین خودرو در راستای طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی مصوب شورای اسلامی شهر مشهد خبر داد.

راهاندازی سیستم پایش پسماند

سیروان غفوری، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سنندج از نصب و راه اندازی سیستم پایش پسماند به منظور ساماندهی محل دفن پسماندهای شهری در سنندج خبر داد.

جداره ورودی‌های بازار تبریز در شان آن نیست

علی مدبر، مدیر منطقه هشت شهرداری تبریز گفت: برای احیاء ورودی‌های بازار تاریخی تبریز به دنبال اصلاح جداره‌های بازار با استفاده از طرح‌هایی مطابق با اِلمان‌های بازار هستیم.

شروع اجرای ممیزی املاک توسط شهرداری آبسرد

سید محمد رفیعی طباطبایی، شهردار آبسرد با اشاره بر لزوم اجرای طرح جامع ممیزی با هدف دستیابی به ممیزی نوین املاک و مستغلات اظهار کرد: براساس قانون نوسازی و عمران شهری، شهرداری‌ها مکلف هستند نسبت به اجرای طرح ممیزی املاک اقدام کنند.

طرح جمع‌آوری آب‌های سطحی همدان

وحید علی ضمیر، معاون خدمات شهری شهرداری همدان از انجام عملیات‌جمع‌آوری آب‌های سطحی و لایروبی جوی‌های سطح شهر همدان خبر داد.

زیبا سازی شهری، ضرورت توسعه همگون شهر

اعظم وزیری، سرپرست واحد زیبا سازی شهرداری شاهرود با بیان اینکه زیباسازی شهری ضرورت توسعه همگون است، گفت: امروزه زیباسازی فرآیند آفرینش هنری و ارتقاء کیفیت زندگی در محیط شهری است که هنرمند،فرهنگ، ارزش‌ها و باورهای جامعه را در معرض دید عموم قرار می‌دهد.

اتوبوس‌های ویژه برای معلولان و سالمندان قمی

امیر یزدی، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: با ورود ۱۱۰ دستگاه اتوبوس جدید خریداری شده از ابتدای مهرماه به سیستم حمل و نقل شهری قم خودروهای فرسوده از این سیستم حذف شده است.

 «بی آر تی» در بندرعباس

بابک هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس گفت:  بندرعباس تا پایان سال ۹۸ از شبکه «بی آر تی» برخوردار خواهد شد.

گشت‌های فوق العاده برای جذب کارتن خواب‌ها

سید مالک حسینی، مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از استقرار گشت‌های فوق‌العاده برای جذب کارتن‌خواب‌ها و افراد بی‌سرپناه در پی بارش اخیر خبر داد.

کد خبر 394243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.