عوارض خدمات مدیریت پسماند تبریز کاهش یافت

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تبریز گفت: با درخواست شهرداری تبریز و تصویب اعضای شورای شهر عوارض خدمات مدیریت پسماند تبریز به یک سوم کاهش پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریدون بابایی اقدم با اشاره به تصویب لایحه دو فوریتی شهرداری تبریز در خصوص بهای خدمات مدیریت پسماند در جلسه اخیر شورای شهر اظهار کرد: به دلیل ابلاغیه وزارت کشور تعرفه عوارض محلی بهای خدمات پسماند شش برابر شده بود که این موضوع نارضایتی مردم را به دنبال داشت.

وی افزود: میزان افزایش عملا نسبت به سال گذشته ۱.۶۵ برابر شده بود ولی با درخواست شهرداری تبریز و تصویب اعضای شورای شهر این میزان یک سوم کاهش پیدا کرد.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تبریز، تصریح کرد: شهروندانی که این فیش های عوارض پسماند را پرداخت نکرده اند منتظر فیش های جدید باشند و افرادی که فیش ها را پرداخت کرده اند این مبلغ اضافی به صورت بستانکاری در حسابشان محفوظ خواهد شد.

بابایی اقدم همچنین با اشاره به اینکه عوارض نوسازی مصوبه مجلس است و در هیئت دولت تصویب می‌شود خاطرنشان کرد: شورای شهر امکان اعمال تخفیف در عوارض نوسازی را ندارد زیرا این عوارض به صورت قانون و بالادستی تعیین شده و عملا تصمیم گیری در این خصوص از دست شورا خارج است.

کد خبر 394123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.