۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
بهسازی ساحل شرقی کیش

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شرکت عمران، آب و خدمات کیش گفت: نوار ساحل شرقی جزیره به منظور بهره‌گیری بهتر از طبیعت و استفاده مفید از امکانات گردشگری موجود در این مسیر ساماندهی می‌شود.

به گزارش ایمنا، امین صفایی اظهار کرد: با توجه به اینکه مسیر حدفاصل اسکله تفریحی و پلاژ آقایان به عنوان یک فضای چشم‌نواز گردشگری، بیشترین جذابیت را برای گردشگران و شهروندان دارد، عملیات ساخت پیاده‌روها و ساماندهی ارایه خدمات گردشگری این منطقه در دستور کار شرکت عمران، آب و خدمات کیش قرار گرفت.

وی ادامه داد: فرسودگی و کارآیی نداشتن پیاده‌رو ساحلی حدفاصل اسکله تفریحی و پلاژ آقایان موجب شده است تا در بسیاری از موارد مسیر اختصاصی دوچرخه‌سواری به عنوان پیاده‌رو مورد استفاده گردشگران و شهروندان قرار گیرد که این موضوع بدلیل عرض کم مسیردوچرخه و تداخل کاربری، خطرات جدی به دنبال داشته و گاهی منجر به تصادف و حوادث نیز شده است.

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شرکت عمران، آب و خدمات کیش افزود: به منظور رفع معضلات و فراهم کردن بستر لازم برای ساماندهی ساحل، تعیین حریم و رعایت حقوق شهروندان، پیاده‌رو اختصاصی ساحلی به طول یک‌هزار و 200 متر در این محدوده ایجاد شد که ضمن تفکیک مسیرهای پیاده و دوچرخه، موجب آسایش و ایمنی می‌شود.

صفایی خاطرنشان کرد: در مرحله بعدی، ساماندهی پیاده‌رو ساحل مرجان اجرا خواهد شد.

کد خبر 394105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.