عمو پورنگ: دلخوش به رقم تعداد فالور نیستیم

داریوش فرضیایی در صفحه شخصی خود نوشت: آره کار ما کودکه، نه روی فرش قرمز راه رفتیم نه تو جشنواره‌های جهانی قدم گذاشتیم، بجاش افتخار می‌کنیم توی دلهاتون پا گذاشتیم و توی خاطراتتون نقش بستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا،‌ داریوش فرضیایی، مجری و برنامه ساز بخش کودک و نوجوان تلوزیون، ‌ویدئویی کوتاه در اینستاگرام خود منتشر کرد که در حال خواندن ترانه "اردک تک تک" است. او در توضیح این ویدئو نوشت:‌

«شاید خیلیا الان بخندن و تیکه بندازن و بگن:

اِی بابا اردک تک تک میخونه !!

اما اون زمانها که این شعر رو میخوندم دقیقا حسم این بود که برای برادرزاده ها و خواهر زاده های خودم دارم اجرا میکنم ، لذا خیلی با عشق و احساس میخوندمش. آره کار ما کودکه ، نه روی فرش قرمز راه رفتیم نه تو جشنوارهای جهانی قدم گذاشتیم ، بجاش افتخار می‌کنیم توی دلهاتون پا گذاشتیم و توی خاطراتتون نقش بستیم. نه بلدیم حرفهای گنده گنده بزنیم نه دلخوش به رقم تعداد فالورهامون هستیم که مثلا خیلی طرفدار داریم، بجاش حرفهای کوچیکمون رو بلند بلند میزنیم و دلخوش به همین بچه هایی هستیم که روزی بزرگ میشن و باعشق ازمون یاد میکنن نمونه اش هم همین امیرحسین عزیز هست که امروز در کنار عموپورنگ داره آهنگی رو مینوازه که تمام کودکی اش را با آن خاطره دارد ، خدایا شکرت

پی نوشت : این فیلم رو چند وقت پیش خیلی اتفاقی در استودیو گرفته بودیم که امشب پیداش کردم و برای شما عزیزان در صفحه ام قرار دادم»

به گزارش ایمنا،‌ داریوش فرضیایی در برنامه سه ستاره که به معرفی برترین‌های سال ۹۴ در ویژه برنامه نوروز ۹۵ می‌پرداخت به عنوان سومین مجری برتر سال ۹۴ در کنار عادل فردوسی پور و رامبد جوان انتخاب شد.

کد خبر 393877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.