واکنش احسان کرمی به شایعات کنسرت محمدرضا گلزار

احسان کرمی در اینستاگرام خود نوشت:‌ یک ایرانی خودش بدون کمک می‌خواهد در یکی از بهترین سالنهای کنسرت جهان که آرزوی هر هنرمندی است آن را فقط ببیند موسیقی اجرا کند. از سه هفته قبل از کنسرتش در سرزمین خودش تلویزیون در اخبارش او را تخریب می‌کند که بلیتهایش فروش نرفته!

به گزارش خبرنگار ایمنا، کنسرت محمدرضا گلزار در کالیفرنیا به خودی خود خبر داغی بود که با یک توییت نه چندان مستند از آمار فروش بلیط‌ها تبدیل به خبری جنجالی در فضای مجازی و به ویژه در بین طرفداران و منتقدین این هنرمند تبدیل شد. این توییت که توسط یکی از خبرنگاران موسیقی منتشر شده بود، مدعی بود که "محمدرضا گلزار در حالی هفته آینده قرار است کنسرتی در مهمترین سالن کنسرت دنیا یعنی (دالبی تئیتر لس آنجلس) برگزار کند که تا این لحظه تنها ۱۱۷ بلیت به فروش رفته است."

همچنین خبر شبکه دو در شامگاه پنجشنبه با گزارشی در پی شایعات و حاشیه های به وجود آمده پیرامون کنسرت رضا گلزار در آمریکا به تمسخر شدید خوانندگی این ستاره سینما پرداخت و به طرز عجیبی شروع به تخریب این بازیگر کرد. احسان کرمی در واکنش به این شایعات دراینستاگرام خود نوشت:

"اینجا ایران است! جایی که سوپر استارش تا وقتی در تلویزیون برنامه اجرا می‌کند سرش سر شاه است. ولی وای از وقتی که تلویزیون قدرت نگه داشتنش را نداشته باشد و او بخواهد راه خودش را برود...نفس کشیدنش هم فالش است! قدم زدنش هم فالش است! نگاهش هم فالش است! می‌شود بی مخاطب! می‌شود سنگ روی یخ!

حاشا به معرفتتان!

یک ایرانی خودش بدون کمک (این و آن) می‌خواهد در یکی از بهترین سالنهای کنسرت جهان که آرزوی هر هنرمندی است آن را فقط ببیند موسیقی اجرا کند. از سه هفته قبل از کنسرتش در سرزمین خودش تلویزیونی که او در یک بازه زمانی میلیونها مخاطب و میلیاردها سرمایه برایش جذب کرده در اخبارش او را تخریب می‌کند که بلیتهایش فروش نرفته! و موج کارشناس های موسیقی اینستاگرام به راه می افتد که او یکبار در کنسرتش فالش ویولن زده!

من کارشناس موسیقی نیستم که نقد موسیقی کنم و اما خوب می‌دانم قدرت محبوبیت و قلب بی کینه داشتن یعنی چه ضمنا تا به حال هم کنسرت رضا را از نزدیک ندیده ام اما شک ندارم تا سه هفته دیگر تمام بلیتهای دالبی تئاتر برای کنسرت رضا فروش خواهد رفت اما برای آنهایی که در جام جم خودشان را حبس کرده اند عرض می‌کنم اولا کنسرت گذاشتن در آمریکا آن هم در لس آنجلس بی نهایت کار دشواریست صرفا به یک دلیل آن هم اینکه هستند کسانی از هنرمندان ایرانی مقیم لس آنجلس که مثل شما خوش نمی‌دارند موزیسینی از ایران به لس آنجلس بیاید و آن هم در هالیوود آن هم در دالبی کنسرت برگزار کند( تاکید می‌کنم بعضی از آنها). در ثانی فارسی زبانان مقیم ینگه دنیا به عادت قدیم همچنان در دقیقه نود بلیت تهیه می‌کنند. (این را هم بعد از چندین اجرای تئاتر در شهرهای مختلف آمریکا فهمیدم).از همه اینها گذشته کاش به عوض آن شیوه کنار گذاشتن آقای گلزار از تلویزیون نمیگ‌ویم از او دلجویی یا حمایت می‌کردید...چون می‌دانم این رفتار اساسا در قاموستان نیست اما کاش سکوت می‌کردید. به خاطر شخصیت رسانه ای که....بی خیال..."

کد خبر 393811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.