درآمد نجومی رونالدو از اینستاگرام/ پست جدید مدیرعامل سابق تیم پایتخت‌نشین

از کنایه سیاسی بحرینی ها و موضوع کیروش تا پست جدید مدیرعامل پرسپولیس مهم ترین خبرهای ورزشی جهان در هفته ای که گذشت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم ترین خبرهای ورزشی جهان در هفته ای که گذشت به شرح زیر است:

* شیخ ناصر بن حمد آل خلیفه پادشاه کشور بحرین که در کمیته ملی المپیک این کشور هم سمت دارد، در این چند سال هم به همراه خانواده خود به شکنجه گر و قاتل شیعیان کشورش مشهور بوده است پس از پایان بازی دیشب تیم‌های ملی ایران و بحرین  در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲، با لحنی کنایه آمیز، پیروزی تیم ملی فوتبال کشورش را بر نتیجه ۱ بر صفر را  به مردم بحرینی‌ موافق دولت خود و خاندانش، تبریک گفت.

* هواداران تیم ملی فوتبال کلمبیا خواستار اخراج کی‌روش و بازگشت پکرمن به تیم ملی فوتبال کلمبیا شدند. این مربی پرتغالی پیش‌تر نیز با خبرنگاران این کشور درباره حضور خامس رودریگز در این تیم و موضوع مصدومیت او دچار درگیری لفظی شده بود و حال باید دید آیا کی روش از کلمبیا خواهد رفت یا خیر

* کمیل قاسمی دارنده ۲ مدال طلا و نقره المپیک و نایب قهرمان کشتی آزاد جهان با حضور در روستای ممبین ضمن دلجویی و دیدار، از مشکلات معیشتی اهالی این منطقه با خبر شد و اقلامی را نیز به دانش آموزان و ساکنان روستا اهداء نمود.

* علیرضا دبیر در احکامی محمد بنا و غلامرضا محمدی را به عنوان سرمربیان تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد بزرگسالان منصوب کرد.

* عبدالله موحد، دارنده ۶ مدال طلای کشتی آزاد جهان و المپیک به عضویت تالار مشاهیر اتحادیه جهانی کشتی درآمد. با پیگیری‌های فدراسیون کشتی و نامه‌نگاری با اتحادیه جهانی کشتی، موافقت و تائیدیه این موضوع آمد و موحد به عضویت تالار مشاهیر اتحادیه جهانی کشتی درآمد.

*شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته گفت: تمام تلاش کادر فنی و ملی پوشان این است که ۳ سهمیه کامل در المپیک پیش رو داشته باشیم.

* کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال فهرست باشگاه های دارای مجوز ملی و حرفه ای لیگ برتر را اعلام کرد. ذوب آهن، سپاهان، پرسپولیس، تراکتور، استقلال و شهر خودرو در بخش ممیزی اسناد و ثبت مدارک در موعد مقرر مطلوب عمل کردند و حائز مجوز حرفه‌ای و ملی هستند.

* کریستیانو رونالدو از تبلیغات اینستاگرامی بیشترین درآمد را نسبت به سایر سلبریتی‌ها به دست می‌آورد. رونالدو به ازای هر پست در اینستاگرام درآمدی حدود ۳۸.۲ میلیون پوند دارد که نسبت به سایر فوتبالیست‌ها و بازیگران هالیوودی درآمد سودآوری تلقی می‌شود. نفر دوم این لیست لیونل مسی است که با درآمد مجموع ۱۸.۷ میلیون دلار پشت سر کریستیانو قرار  دارد

* تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با پیروزی مقابل ایتالیا در جایگاه سوم بازی‌های ساحلی جهان ایستاد. دیدار رده‌بندی بازی‌های جهانی ورزش‌های ساحلی قطر، بین تیم‌های ایران و ایتالیا برگزار شد و شاگردان عباس هاشم‌پور مدال برنز این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

* کریستین گروس به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال الاهلی عربستان معرفی شد. برانکو (سرمربی فصل گذشته پرسپولیس) چند وقت پیش به دلایل نتایج ضعیف از سرمربیگری الاهلی اخراج شد.

* با حکم وزیر ورزش و جوانان ایرج عرب به عنوان سرپرست جدید فدراسیون دوومیدانی انتخاب شد. ایرج عرب سابقه مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس را نیز در کارنامه خود دارد.

کد خبر 393710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.