با تمام توان مقابل ایتالیا خواهیم رفت

ملی پوش اصفهانی فوتبال ساحلی گفت: ایتالیا تیم قدرتمندی است و به نسبت جام جهانی گذشته پیشرفت چشم گیری داشته است. با تمام توان برای بازی مقابل ایتالیا خواهیم رفت تا پیروز میدان باشیم و بتوانیم به مقام سومی مسابقات فوتبال ساحلی جهان برسیم.

مهدی شیرمحمدی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا دررابطه با بازی های ساحلی جهان و حضور تیم ملی کشورمان در این رقابت ها، اظهار کرد: کیفت تیم ها در این رقابت ها عالی است و میتوان مسابقات جهانی را جام جهانی کوچک نامید. در بازی های گروهی قرعه سختی به ما خورده بود، اما توانستیم به عنوان تیم اول به دور نیمه نهایی صعود کنیم.

وی با بیان اینکه در بازی های گروهی یک تیم به دور بعد صعود می کرد، ادامه داد: هر بازی برایمان حکم فینال داشت؛ زیرا با اولین باخت، اولین حذف شده این مسابقات مشخص می شد.

شیرمحمدی در خصوص باخت مقابل روسیه، تصریح کرد: به دلیل مصدومیت بازیکنان و بازی های سنگین که در بازی های گروهی داشتیم ، فشار بر روی بعضی بازیکنان افزایش یافت.

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی با بیان این در نیمه دوم توانستیم دو گل از گل های خورده را جبران کنیم،  افزود: در زمان دوم بازی موقعیت های خوبی داشتیم که در صورت گل شدن یکی ازموقعیت ها، نتیجه بازی به سود ما تغییر می کرد.

شیرمحمدی خاطرنشان کرد: تعداد بازیکنان تیم ما که در مقابل روسیه بازی می کردند از روسیه کم تر بود و نمی توانستیم مثل روسیه تعویض کنیم، به همین دلیل در جریان بازی توان بازیکنان تیم کاهش یافت و در زمان سوم مسابقه، روسیه توانست نتیجه را شش بر دو به نفع خود کند.

وی در خصوص بازی رده بندی مقابل ایتالیا، گفت: ایتالیا تیم قدرتمندی است و به نسبت جام جهانی گذشته پیشرفت چشم گیری داشته است. با تمام توان برای بازی مقابل ایتالیا خواهیم رفت تا پیروز میدان باشیم و بتوانیم به مقام سومی مسابقات فوتبال ساحلی جهان برسیم.

وی با بیان اینکه جایگاه پنجمی ایران در رنکینگ جهانی شایسته نیست، ادامه داد: همه بازیکنان و کادر فنی تیم، تمام تلاش خود را برای بهتر شدن جایگاه ایران انجام خواهند داد.

شیر محمدی تصریح کرد: از عباس هاشمپور سر مربی تیم ملی فوتبال ساحلی به خاطر حمایتی که از بازیکنان دارد، تشکر و قدردانی  می کنم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران امروز(چهارشنبه) از ساعت ۶ بعد از ظهر  در مرحله رده بندی به مصاف ایتالیا خواهد رفت و در صورت پیروزی به مدال برنز بازی های ساحلی دست خواهد یافت.

کد خبر 393512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.