آسیبی به درختان چهارباغ وارد نشده است

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: ورود شیرابه سیمانی به ریشه درختان چهارباغ عباسی صحت ندارد و این اطمینان را به مردم می دهم که در عملیات عمرانی چهارباغ، آسیبی به درختان وارد نشده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، فروغ مرتضایی نژاد در مورد شائبه ورود شیرابه سیمان ناشی از فعالیت پروژه‌های عمرانی در محور میانی چهارباغ به درختان این خیابان، اظهار کرد: این پروژه با هماهنگی و نظارت سازمان پارک ها و فضای سبز پیش می رود و برنامه در این پروژه، نگهداشت و مراقبت از تک درختان چهارباغ است.

وی ادامه داد: به همین منظور دستورالعمل نگهداری از تک درختان در چهارباغ ابلاغ شده، در نزدیکی حوض خرگاه در برخی موارد پروژه را برای مراقبت از درختان تعطیل کرده ایم و با حفظ اصول نگهداری، پروژه مجددا ادامه پیدا کرده است.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان تصریح کرد: در مسیر ایجاد آبراهه محور میانی، برای هر درخت حائلی به فاصله یک متر و ۶۰ سانتی متر ایجاد می شود تا اتفاقی برای درختان چهارباغ نیفتد.

وی با تاکید بر اینکه نظارت کافی بر نحوه کار پیمانکار عمرانی در این محور وجود دارد، خاطرنشان کرد: نظارت به صورت روزانه از سوی یک کارشناس خبره انجام می شود و هر هفته نیز نظارت از سوی دیگر کارشناسان فضای سبز در این محور صورت می گیرد.

مرتضایی نژاد عنوان کرد: حتی اگر ریشه برخی درختان از خاک بیرون زده شود با روش های نگهداری پوشانده شده و از آنها محافظت می شود.

وی گفت: اطمینان می‌دهیم در آینده نیز تا زمانی که سازمان پارک ها و فضای سبز نظارت می کند، هیچ آسیبی به درختان محور چهارباغ وارد نخواهد شد.

کد خبر 393478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.