تذکری برای درختانِ چهارباغ/ایزوگام جان شهروند چادگانی را گرفت

در بسته خبری امروز از فعالیت ۵۰۰ پاکبان در نجف و کوفه تا عزم جدی شهرداری کرمان برای مناسب‌سازی معابر و فضاهای شهری و تولید برق از گاز متان در مشهد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

تذکری برای درختانِ چهارباغ

ریشه بسیاری از درختان محور میانی چهارباغ عباسی، هفته‌هاست که به علت انجام عملیات عمرانیِ بازنماییِ آب‌نماهایِ صفوی، از خاک بیرون آمده و این درختان را در معرض خطر خشک شدن قرار داده است. حالا، رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط‌زیست شورای شهر اصفهان، از تذکر به پیمانکار و ناظر این پروژه خبر داده و بر لزوم کسب مجوز از سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان، پیش از هرگونه بتن‌ریزی در این محدوده تاکید کرده است.

اولویت مدیریت شهری بیرجند، بازگشایی معابر پر ترافیک است

سید سعید اسلامی نژاد، مدیر اداره حقوقی شهرداری بیرجند از اقدام شهرداری بیرجند برای تحقق طرح تعریض خیابان موسی بن جعفر (ع) بیرجند ورودی کاظمیه خبر داد.

۵۰۰ پاکبان شهرداری تهران در نجف و کوفه فعال هستند

امیرحسین جابر انصاری، نماینده شهرداری تهران مستقر در شهر نجف اعلام کرد: برای مراسم اربعین امسال ۴۰۰ نیروی خدمات شهری ما در نجف و ۱۰۰ نفر نیز در کوفه عراق به زائران خدمت می‌کنند.

نحوه سرمایه گذاری در برخی پروژه‌های شهری بررسی شد

نشست ناصر حاج محمدی، شهردار رشت با چند تن از سرمایه گذاران پروژه های مشخص شهری در سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری رشت برگزار شد.

تولید روزانه ۱۲۰۰۰ کیلو وات برق از گاز متان

ابوالفضل کریمیان، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد گفت: روزانه ۱۲ هزار کیلو وات برق از گاز متان در مجتمع صنعتی بازیافت زباله مشهد تولید می شود.

جابجایی بیش از ۴۰ میلیون نفر توسط اتوبوس های شهری ارومیه

مهدی مژدهی، رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: اتوبوس ها سالانه در این شهر ۴۰ میلیون نفر را جابجا می کنند.

شفاف سازی، مهمترین رکن مدیریت شهری

میثم محمدی، شهردار زرین‌شهر گفت: شهروندان باید اطمینان پیدا کنند پولی که از جیب آن‌ها و در قالب عوارض به شهرداری پرداخت می‌شود برای اموری همچون ارایه خدمات مناسب، مدیریت پسماند و ساماندهی حمل و نقل هزینه خواهد شد.

عزم جدی شهرداری کرمان برای مناسب سازی معابر و فضاهای شهری

سید مهران عالم زاده، شهردار کرمان گفت: در راستای راه‌اندازی ستاد مناسب‌سازی شهر ویژه معلولین، اقدامات قابل توجهی صورت گرفته و خوشبختانه اتفاقات خوبی در حوزه مناسب سازی فضاهای شهری رقم خورده است.

ایزوگامی که به قیمت جان شهروند چادگانی تمام شد

غلامرضا سمندمانی، مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری چادگان گفت: شخصی که برای ایزوگام از لوله اصلی گاز استفاده کرده بود به دلیل ترکیدگی لوله جان خود را از دست داد.

سه شنبه‌های پاک در بافت تاریخی ابرکوه

به همت بخش خدمات شهری شهرداری ابرکوه، پویش مردمی «شهریار» سه‌شنبه‌های هر هفته با حضور دوستداران محیط‌زیست و اقشار مختلف مردم کلید خورد.

کد خبر 393466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.