از مدافعین حفظ ارتش بودم

آیت الله العظمی صافی گلپایگانی گفت: برنامه‌هایی که اکنون در ارتش در حال اجرا است، مایه خوشحالی و خرسندی است.

به گزارش ایمنا، حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و جمعی از  معاونان و مسئولان این سازمان به مناسبت سالروز تأسیس این سازمان روز یکشنبه (۲۱مهر) با آیت‌الله العظمی لطف‌الله صافی گلپایگانی از مراجع عظام تقلید دیدار و گفت‌وگو کردند.

آیت الله صافی گلپایگانی در این دیدار گفت: من در ابتدای انقلاب اسلامی جزو مدافعین حفظ ارتش بودم و اعتقاد داشتم وجود ارتش برای دفاع از کشور و نظام امری واجب و ضروری است و امروز خوشحالم که از ارتشی مقتدر برخورداریم.

این مرجع تقلید با اشاره به برنامه‌های فرهنگی به ویژه تربیت بیش از ۱۲ هزار حافظ قرآن کریم و ارتقای بصیرت سیاسی و معنوی در ارتش، تصریح کرد: این برنامه‌هایی که اکنون در ارتش در حال اجرا است و آقای محمدحسنی نیز به آن اشاره کردند مایه خوشحالی و خرسندی است.

محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی و نماینده ولی فقیه در ارتش نیز در این دیدار با بیان فلسفه تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: امروز ارتش ما متدین و ملتزم به ارزش‌ها، اخلاق اسلامی و پا در رکاب ولایت است.

وی با تاکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی امروز یک ارتش معنویت محور است، افزود: داشتن یک ارتش معنوی برای نظام اسلامی که ماموریتش بسترسازی برای ظهور حضرت ولیعصر (عج) باشد امری اجتناب ناپذیز است و امروز تمام دغدغه ارتش بسترسازی برای این امر مهم است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ابراز امیدواری کرد: به سمت ارتشی در حرکت هستیم که وقتی امام عصر(عج) ظهور فرمودند بفرمایند همین ارتش من باشد.

محمدحسنی به خدمات ارتش در بحث مردم یاری و خدمات رسانی در بلایای طبیعی اشاره و تصریح کرد: فرماندهی معظم کل قوا فرموند که امروز ارتش در دست نیروهای متدین و نمایشگاهی از ارزش‌های اسلامی است.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 393199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.