عیادت مدیرعامل باشگاه ذوب آهن از «اصغر فروتن»

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی به همراه رئیس سازمان فوتبال باشگاه ذوب آهن و جمعی از مدیران و مسئولان باشگاه امروز(یکشنبه) با حضور در کلینیک خانواده اصفهان از «اصغر فروتن» سرپرست اسبق تیم فوتبال ذوب آهن و پیشکسوت ورزش استان اصفهان عیادت کردند.

به گزارش ایمنا، جواد محمدی، مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان در این دیدار اظهار کرد: امیدواریم اصغر فروتن هر چه زودتر سلامتی خود را به دست آورد و دوباره به جمع جامعه ورزش بازگردد و همچون گذشته به رشد ارتقای آن کمک کند.

اصغر فروتن، سرپرست اسبق تیم فوتبال ذوب آهن و پیشکسوت ورزش استان اصفهان ضمن قدردانی از حضور مدیرعامل باشگاه و رئیس سازمان فوتبال باشگاه ذوب آهن تصریح کرد: مدیر عامل باشگاه به یاد پیشکسوتان هست و در هر فرصتی از آنها یاد می‌کنند بسیار ارزشمند است.    

به گزارش ایمنا، اصغر فروتن از پیشکسوتان فوتبال کشور است که از نخستین سالهای تشکیل باشگاه ذوب آهن به عنوان سرپرست، مدیریت تیم فوتبال ذوب آهن را در سالهای پر فراز و فرود دهه‌های 70 و 80 بر عهده داشت.

وی سابقه همکاری با مربیان  بسیاری همچون مرحوم ناصر حجازی، بهرام عاطف، رسول کربکندی، منصور ابراهیم زاده و محمود یاوری را در کارنامه پر بار خود دارد.

فروتن همچنین بیش از چهار دهه در کسوت پیرغلامی حضرت ابی عبدالله (ع) یکی از نمادهای امتزاج ورزش و باورهای مذهبی در عرصه ورزش قهرمانی و باشگاهی بوده و هست.

کد خبر 393154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.