اعتراض کارکنان مترو، مسبوق به سابقه است

عضو شورای شهر تهران در صفحه توییتر خود نوشت: طبق مصوبه دبیرخانه شورای امنیت کشور، بایدتمام واحدهای سازمانی شهرداری که در حوزه حفاظت و نگهبانی، خطوط مترو و غیره فعالیت دارند از حیث سازماندهی و مدیریت زیر مجموعه یگان حفاظت شهرداری قرار گیرند.

 به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدحسن رسولی در صفحه توییتر خود آورده است: «اعتراض تعدادی از نیروهای شرکت ساخت و توسعه مترو، مسبوق به سابقه است. طبق مصوبه دبیر خانه شورای امنیت کشور، بایدتمام واحدهای سازمانی شهرداری که در حوزه حفاظت و نگهبانی، خطوط مترو و غیره فعالیت دارند از حیث سازماندهی و مدیریت زیر مجموعه یگان حفاظت شهرداری قرار گیرند.

معدودی از نیروهای واحد حراست مترو نگران امنیت شغلی‌شان هستند و تصور می‌کنند با اجرای مصوبه شرایط کاریشان تغییر خواهد کرد.

مسئولیت مدیریت یکپارچه امورحفاظتی ونگهبانی واحدهای گوناگون شهرداری به‌ویژه مترو دراجرای مصوبه لازم الاجرای شورای امنیت کشور به یگان حفاظت منتقل شد این تجمیع در سایر دستگاه‌های اجرایی نیز عملیاتی شده است. در اثر این جابه جایی هیچگونه دگرگونی در وضعیت شغلی نیروها ایجاد نمیشود، اما متاسفانه این رویداد اداری در فضای مجازی وارونه جلوه داده شد و موجبات سوء استفاده جریانات معاند را مهیا کرد.

⁧‫نعیمی‌پور، ‬⁩ رییس هیئت مدیره مترو در جریان اعتراض تعدادی از نیروهای مترو، روز گذشته با متانت این توضیحات را به معترضان ارائه کردند.

صحنه‌سازی انعکاس یافته واقعی نیست.

رئیس هیات مدیره مترو و سایر مدیران شهرداری در مواجهه با اینگونه موضوعات موظفند با لحاظ کردن مصالح انسانی کارکنان از یک سو و منافع سازمانی از سوی دیگر مسئولانه اعمال مدیریت کرده و از اتخاذ مواضع منفعلانه و تحسین طلبانه پرهیز کنند.

به عنوان عضو شورای شهر و مسئول کمیته تخصصی، از تصمیمات مدیریتی هیات مدیره مترو حمایت می کنم.

 از متانت و تدابیر مهندس ⁧‫نعیمیپور‬⁩ در مدیریت مناسب صحنه اعتراضی مذکور نیز قدردانی می کنم.»

کد خبر 393145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.