آغاز عملیات پیاده‌روسازی خیابان مشتاق

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: عملیات آسفالت معابر شهری و لکه‌گیری از جمله اقدامات در دستور کار مناطق بوده و منطقه سه نیز برای سال جاری هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۷۷۰میلیون ریال برای همین منظور در نظر گرفته است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در بازارچه آقا که در گذر هارونیه میدان امام علی‌(ع) واقع شده است به دلیل ناهمواری‌های کف آن عملیات آسفالت برداری انجام و با حفر کانال و زیرسازی، سنگفرش این بازارچه با هزینه دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام شد.

وی با اشاره به مرمت و بازسازی سرای خیار، افزود: یکی از مکان‌های فرسوده میدان امام علی (ع) سرای خیار است که با کاربری موزه در دست مرمت و بازسازی قرار گرفته است، این موزه با مساحتی حدود سه هزار مترمربع و با هزینه ۲۴ میلیارد ریال در مرحله پایانی عملیات عمرانی است.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: پیاده‌روسازی خیابان مشتاق اول حد فاصل خیابان ابوالحسن اصفهانی تا میدان خواجو به دلیل وجود ناهمواری‌های متعدد و پیگیری شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ در دستورکار منطقه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در بخش‌هایی از خیابان مشتاق که آزادسازی انجام شده، سنگفرش مرغوب و در قسمت‌هایی که هنوز آزادسای نشده است موزاییک فرش به کار می‌رود، هزینه اجرایی این پروژه نیز چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کارگر گفت: عملیات آسفالت معابر شهری و لکه‌گیری از جمله اقدامات در دستور کار مناطق بوده و منطقه سه نیز برای سال جاری هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال برای همین منظور در نظر گرفته است.

کد خبر 393111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.