روند طبخ و توزیع غذا با کیفیت‌تر از همیشه انجام می‌شود

تعدادی از دانشجویان دانشکده تغذیه از روند کار مجموعه غذاخوری مرکزی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بازدید کردند.

به گزارش ایمنا و به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در ابتدای این بازدید "باقر احمدی"، مسئول اداره تغذیه دانشگاه توضیحاتی در مورد روند تأمین مواد اولیه، پاکسازی و شست و شو و نیز طبخ و توزیع، برای دانشجویان ارائه کرد. سپس دانشجویان از قسمت‌های مختلف سلف مانند آشپزخانه، انبارها و سردخانه‌ها و نیز قسمت شست و شو و پاکسازی مواد اولیه بازدید کردند.

در پایان این بازدید "دکتر ناظم قاسمی"، مدیر دانشجویی دانشگاه با حضور در میان بازدیدکنندگان به بیان توضیحاتی در مورد روند طبخ و توزیع امسال سلف پرداخت. دکتر قاسمی گفت: مهم‌ترین مزیت روش امسال، تأمین مواد اولیه مرغوب و با کیفیت توسط دانشگاه است، در حالی که سال‌های پیش این موضوع بر عهده پیمانکار بود.

قاسمی افزود: امسال یکی از بهترین پیمانکاران طبخ غذا برای سلف انتخاب شده است و روند طبخ و توزیع نیز به طور شفاف تحت نظر کارشناسان بهداشتی نظارت می‌شود و دانشجویان نیز در این نظارت حتماً یاری‌گر ما هستند. وی در پایان از دانشجویان خواست ضمن رعایت انصاف در توجه به تبیلیغات منفی، نظرات و پیشنهادات خود را در مورد تغذیه به صورت کتبی و حضوری به مدیریت اداره تغذیه ارائه کنند.

کد خبر 392987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.