توزیع ۱۵۰۰ گلدان گل بین مهدهای کودک گرگان

شهردار گرگان گفت: به مناسبت روز جهانی کودک تعداد ۱۵۰۰ گلدان گل بین کودکان مهدهای کودک سطح شهرتوزیع شد.

به گزارش ایمنا، عبدالرضا دادبود اظهار کرد: کارکنان شهرداری و سازمان فرهنگی، اجتماعی به مناسبت روز جهانی کودک از مهدهای کودک شهر بازدید کردند.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۰ عنوان برنامه مختلف به مناسبت روز جهانی کودک توسط شهرداری گرگان اجرا شد، ادامه داد: به این مناسبت تعداد ۱۵۰۰ گلدان گل بین کودکان مهدهای کودک سطح شهرتوزیع شد.

شهردار گرگان تزیین اتوبوس‌های سطح شهر با بادکنک‌های رنگی و بنر را از دیگر اقدامات انجام شده به مناسبت روز جهانی کودک برشمرد و افزود: ۱۲ دستگاه اتوبوس جهت خدمات دهی و ایاب و ذهاب کودکان برای شرکت در مراسم روز جهانی کودک اختصاص داده شد.

دادبود از اجرای طرح "فصل رویش" ویژه دانش‌آموزان این شهر خبر داد و افزود: این طرح به کوشش خانه فرهنگ یاسین و با حضور ۳۰۰ تن از دانش‌آموزان دختر مدرسه زینب کبری(س)، باهدف ایجاد وحدت رویه و هماهنگی بین مدارس و مراکز آموزشی دراجرای طرح‌ها وبرنامه‌های فرهنگی اجرا شد.

وی گفت: در بیستم مهر با محوریت سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی و مشارکت اداره پسماند و واحد ترافیک شهرداری گرگان دوره آموزشی ویژه دانش‌آموزان با هدف آشنایی آنان با فرهنگ رعایت مسائل ایمنی و پیشگیری از حوادث، اصل تفکیک زباله از مبدا و پاکیزه نگهداشتن محله و رعایت فرهنگ ترافیک و علائم راهنمایی و رانندگی برگزار خواهند شد.

کد خبر 392684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.