استعمال سیگار و پخش موسیقی نامتعارف در سرویس مدارس ممنوع است

گلپایگان- رییس پلیس راهور گلپایگان گفت: موسیقی نامتعارف و مهیج و استعمال سیگار در سرویس مدارس ممنوع است چرا که در رفتار دانش آموزان تأثیر می‌گذارد.

به گزارش ایمنا از شهرستان گلپایگان، احمدرضا جعفری امروز(سه شنبه) درهمایش توجیهی کارگزاران و عوامل حمل و نقل دانش‌آموزی، اظهار کرد: دریافت گواهینامه برای موتورسیکلت سواران هنوز فرهنگ سازی نشده است.

وی افزود: برخی با تصور غلط مبنی براینکه در صورت توقیف موتورسیکلت به علت تصادف با اعمال جریمه از سوی مقام قضایی آزاد می‌شود اما نخستین شرط در پرداخت خسارت ملاک داشتن گواهینامه نامه است.

رییس پلیس راهور گلپایگان با بیان اینکه سرویس مدارس باید به عنوان الگویی برای دانش آموزان باشد، گفت: پخش موسیقی نامتعارف و مهیج و استعمال سیگار در سرویس مدارس ممنوع است چرا که در رفتار دانش آموزان تأثیر می‌گذارد.

وی تأکید کرد: رانندگان دانش آموزان را ملزم به بستن کمربند ایمنی در سرویس مدارس کنند، ممکن در هنگام تصادف دانش آموزان کنترل خود را برای پرتاب نشدن به بیرون از ماشین از دست بدهند.

جعفری گفت: ساماندهی سرویس مدارس کمک به اطمینان والدین در رفت و آمد دانش آموزان و جلوگیری از سواستفاده افراد سودجو است، رانندگانی که برای سرویس مدارس انتخاب می‌شوند وظیفه آن‌ها سنگین است.

کد خبر 392577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.