افتتاح و کلنگ‌زنی ۷ پروژه شهری در همدان

مدیر منطقه چهار شهرداری همدان از افتتاح و کلنگ‌زنی هفت پروژه مدیریت شهری در این کلانشهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، مجید یوسفی با بیان اینکه افزایش سطح کمی و کیفی خدمات‌رسانی به شهروندان منطقه چهار در اولویت قرار دارد، اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هفت پروژه در کوی فرهنگیان با هدف افزایش کمی و کیفی خدمات‌رسانی به شهروندان، افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی شد.

وی تصریح کرد: پروژه "مسیر دسترسی ۴۵ متری آیت‌الله نجفی به کوی فرهنگیان" با مساحت ۲۰ هزار و ۲۵۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد و ۸۰۵ میلیون و ۵۱۸ هزار و ۴۳۳ ریال کلنگ‌زنی شد که این پروژه نقش بسیار مهمی در کاهش ترافک منطقه به ویژه ورودی کوی فرهنگیان و تقاطع غیر همسطح غدیر خواهد داشت و با برنامه‌ریزی صورت گرفته امیدواریم عملیات اجرایی این پروژه در مدت هشت ماه به پایان برسد.

مدیر منطقه شهرداری همدان عنوان کرد: پروژههای دیگری نیز همچون "کندرو بلوار آیت ا... نجفی " نیز با مساحت شش هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر شش میلیارد ریال، "پیادهرو سازی خیابان آزادی (واقع در کوی فرهنگیان)" با مساحت چهار هزار و ۸۰ مترمربع و اعتبار پنج میلیارد و ۳۸۸ میلیون ریال، "دیوارکشی رودخانه بلوار بهنامجو (لایروبی رودخانه جنب بلوار بهنامجو)" با مساحت ۲۰۰ مترطول و اعتبار ۹ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال کلنگ‌زنی و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی توسعه فضای سبز و ساماندهی برخی نقاط سطح منطقه را از اولویتها برشمرد و گفت: پارکهای جیبی یکی از اقدامات مناسب جهت ساماندهی معابر عقب نشینی شده است که در همین رابطه "پارک جیبی انتهای کوچه نظام (واقع در کوی فرهنگیان)" در مساحتی بالغ بر ۳۱۷ مترمربع و اعتبار دو میلیارد ریال و "پارک جیبی ابتدای خیابان دانشآموز (واقع در کوی فرهنگیان)" با مساحت: ۲۵۹ مترمربع و اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال افتتاح شد که علاوه بر این پروژهها و در راستای تسهیل عبور و مرور شهروندان "تخریب ملک مسیری ابتدای کوچه یکم (واقع در کوی فرهنگیان) در مساحت ۱۶۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال صورت گرفت.

یوسفی عنوان کرد: در کنار اجرای پروژه‌های عمرانی و زیرساختی و با توجه به در پیش بودن فصل بارش‌ها، دیوارکشی رودخانه کوی فرهنگیان در حال انجام است که همزمان با دیوارکشی رودخانه، شاهد عملیات لایروبی رودخانه نیز هستیم.

کد خبر 392416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.