۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸
کاهش ترافیک در همدان

شهردار همدان گفت: اجرای پروژه "مسیر دسترسی ۴۵ متری بلوار آیت ا... نجفی به کوی فرهنگیان" کاهش ترافیک و روان سازی تردد شهروندان را به همراه دارد.

به گزارش ایمنا، عباس صوفی خدمات رسانی به مردم و تسریع در اجرای پروژه‌های مدیریت شهری را ضروری دانست و اظهار کرد: اجرای پروژه‌های مختلف شهری نقش به سزایی در بالا بردن سطح کیفی مناطق خواهد داشت که در همین رابطه شاهد اجرای پروژه‌های متنوع در سطح منطقه چهار هستیم که امیدواریم با همراهی و کمک شورای شهر وشهروندان بتوانیم رضایتمندی شهروندان را بالا ببریم.

وی تصریح کرد: پروژه "مسیر دسترسی ۴۵ متری بلوار آیت ا... نجفی به کوی فرهنگیان" یکی از مهم‌ترین اقدامات شهرداری منطقه چهار در راستای کاهش ترافیک، ساماندهی و روان سازی تردد شهروندان است که همزمان با اجرای عملیات آسفالت‌ریزی دوربرگردان بلوار آیت ا... نجفی می‌تواند نقش مهمی در روان سازی ترافیک منطقه داشته باشد و تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که تا پایان سال این مسیر دسترسی را به اتمام برسانیم.

شهردار همدان افزود: نظر به اجرای عملیات تکمیلی تقاطع غیرهمسطح غدیر و با توجه به زمان اجرای فعالیت عمرانی این پروژه میتوان از ظرفیت ترافیکی این مسیر ۴۵ متری در کاهش بار ترافیکی بهره برد.

صوفی اضافه کرد: اقدامات مناسبی در سطح منطقه چهار در حال انجام است که در حوزه فضای سبز احداث پارک گلفام، در حوزه عمرانی اجرای پیاده رو سازی معابر و در حوزه زیرساختی نیز شاهد اجرای عملیات لکه گیری و آسفالت معابر فرعی واصلی در سطح منطقه هستیم که در تمامی پروژه‌ها کسب رضایت مردم در اولویت قرار دارد.

کد خبر 392414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.