بهسازی میادین بلوار شهدا شهر فردیس

رییس هیات مدیره سازمان سرمایه گذاری شهرداری کرج گفت: با توجه به افزایش سرعت فرایند جلب مشارکت، سازمان ها و مناطق می توانند با تلاش بیشتر ضمن تسریع امور به تحقق درآمدهای پایدار ناشی از سرمایه گذاری کمک قابل توجهی کنند.

به گزارش ایمنا، مسعود نجفی با اشاره به اهمیت زیباسازی معابر شهر، اظهار کرد: بلوار شهدای فردیس به لحاظ دارا بودن ساختار تجاری تردد و ترافیک بالایی را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: مدیریت شهری فردیس با توجه به اهمیت بلوار شهدا ساماندهی آن را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده است.

سرپرست شهرداری فردیس با اشاره به ساماندهی دستفروشان و آزادسازی بلوار شهدا، عنوان کرد: با توجه به تردد بالای شهروندان در پیاده راه های این بلوار، برخی از این فرصت استفاده و به دستفروشی و سد معبر می‌پرداختند که مدیریت شهری فردیس در این راستا اقدام به رفع سد معبر و ساماندهی دستفروشان کرد و اکنون پس از سال‌ها، معابر این بلوار برای تردد شهروندان آزادسازی شده است.

وی با بیان اینکه بلوار شهدای فردیس دارای پنج میدان است که هریک به عنوان فلکه‌ای در تاریخچه این شهر نمایان است، تصریح کرد: اکنون مدیریت شهری فردیس در نظر دارد به منظور زیباسازی فضای بصری و کاهش ترافیک نسبت به بهسازی میادین بلوار شهدا اقدام کند.

نجفی گفت: مدیریت شهری فردیس با رویکرد ارایه خدمات بهتر به شهروندان و کاهش ترافیک، نسبت به بهسازی و کوچک کردن میادین بلوار شهدا اقدام می‌کند.

وی با بیان در راستای شاداب سازی فضای شهری نسبت به نصب اِلِمان های شمع، گل و پروانه در فلکه دوم بلوار شهدا اقدام می‌شود، اظهار کرد: آب نمای این میدان نیز بهسازی شده است.

سرپرست شهرداری فردیس تصریح کرد: پس از نصب اِلِمان‌های فلکه دوم بلوار شهدا کاشت گل و گیاه در این میدان انجام می‌شود.

کد خبر 392259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.