تاسیس بازارچه گل و گیاه در شیراز

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز از تاسیس بازارچه عرضه مستقیم و گل گیاه با همکاری سازمان میادین و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید نظری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: در یکی از کلان‌شهرهای کشور که بهتر است اسمش را نیاورم، حدود یک ماه قبل مهمان دوست عزیزی بودم‌ و خواستم گلدان یا شاخه گلی را به رسم قدردانی به همراه ببرم. قریب به ۴۵ دقیقه خیابان‌های مهمی را طی کردیم تا بالاخره یک گل فروشی پیدا شد و گلدانی را با چه قیمت بالایی خریدیم.

وی ادامه داد: نزد گل فروش گلایه می‌کردم که چرا گل‌فروشی در شهرتان پیدا نمی‌شود که گفت "مردم این شهر با گل، سر دوستی ندارند و زیبایی و سبزی گل رو درک نمی‌کنند."

عضو شورای شهر شیراز اضافه کرد: گلفروش اتفاقا گلفروشی را ده سال قبل و دوران سربازی‌اش در شیراز یاد گرفته! و از علاقه شیرازی‌ها به گل، همچنان شگفت زده بود. شیراز اما همچنان شهر گل است، توی هر خیابانش گل فروشی دائر است و راسته قصردشت که پاتوق گلفروش‌هاست!

وی افزود: مدتی هست به درخواست جمعی از جوانان متخصص گل و گیاه و با همکاری سازمان میادین و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز در تلاشیم مرکز عرضه مستقیم و گل گیاه در قالب یک بازارچه تاسیس شود.

نظری این سخنان را پس از حضور در یکی از گلفروشی‌های شیراز نوشته و گفت: به گلفروش‌های شهرمان سر بزنید؛ زندگی با گل زیباتر است.

کد خبر 392137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.