جشن در سکوت/ کالدرون هم هتریک بلد است!

فروش لحظه‌ای بلیط بانوان برای دیدار ایران و کامبوج نشان دهنده یک حسرت ۴۰ ساله برای نشستن روی صندلی‌های ورزشگاه آزادی می‌دهد و حالا بعد از ۴۰ سال بانوان گزینش نشده با بلیط خود به ورزشگاه می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شکست پرسپولیس و پیروزی استقلال، اظهارات جنجالی کالدرون در خصوص سید جلال و فروش تمام بلیط بانوان برای بازی ایران کامبوج در چند دقیقه مهم‌ترین عناوین روزنامه های ورزشی صبح امروز-۱۳مهر۱۳۹۸- است.

استقلال بعد از هفته‌ها در لیگ نیز یک پیروزی به دست آورد، پیروزی که پشت درهای بسته و در سکوت انجام شد، "ایران ورزشی" با عنوان "جشن در سکوت" از این پیروزی دو گله نوشت.

"گل" اظهارات جنجالی گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس را در خصوص سید جلال حسینی به عنوان اول خود بدل کرده است و به نقل از کالدرون نوشت "بازیکن ۳۷ساله بدون تمرین جایی در تیم من ندارد" اظهاراتی که البته به مذاق هواداران پرسپولیس خوش نیامد و موجی از اعتراض را به کالدرون روانه کرد.

"با من به ورزشگاه بیا" عنوان "خبرورزشی" در خصوص خصوص غیرگزینشی بانوان برای دیدار ایران و کامبوج بود که نکته جالب آن فروش لحظه‌ای تمام بلیط‌ها بود، حال امید است که این حضور امتداد داشته باشد تا حسرت حضور بانوان جای خود را به امید بدهد.

موفقیت‌های انکار نشدنی برانکو در چهار سال حضور در پرسپولیس همه را مبهوت خود کرد و اوج آن هتریک قهرمانی لیگ بود، حالا "هدف" با عنوان "کالدرون هم هتریک بلد است" به هتریک شکست کالدرون مقابل بالانشینان طعنه سنگینی زد.

"شوت" با عنوان "آوار شهر خودرو بر سر سرخپوشان" برای شکست پرسپولیس مقابل شهر خودرو بود، شکستی که نشان از ضعفی بزرگ در پرسپولیس دارد و باید دید کالدرون با چه دید و ترکیبی لیگ را ادامه خواهد داد.

"سپاهان صدر جدول را رها نکرد" یکی از عناوین "ابرار ورزشی" است که به پیروزی سپاهان در دربی اصفهان اشاره دارد پیروزی که صدر را برای سپاهان تثبیت کرد.

"تعویض عجیب گل بد" انتقاد سنگین "پیروزی" بر کالدرون است که تعویض‌هایی عجیب در پایان بازی انجام داده و می‌دهد و دیروز نیز این اتفاق مجدد رخ داد تا با اشتباه یکی از همین بازیکنان تعویضی شکست تلخی نسیب پرسپولیس شود.

کد خبر 392088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.