قلعه نویی: از طرفداران سپاهان تعجب می کنم!/ این دربی برای ما حکم فینال دارد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: از نظر جدولی این دربی بسیار مهم است و این بازی برای ما حکم فینال را دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه نویی پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن در نشست خبری، اظهار کرد: دربی اصفهان از نظر کیفیت و نتیجه بین شهرآورد های خوب ایران بوده است. از نظر جدولی دربی بسیار مهم است و این بازی برای ما حکم فینال را دارد.

وی در رابطه با وضعیت تیم ذوب آهن گفت:ذوب آهن تیم خوبی است و منصوریان سرمربی بسیار خوبی دارد و نتیجه خوبی را در بازی های آسیایی کسب کرده است.

وی ادامه داد: از تیم سپاهان راضی هستیم، مشکلاتی در تیم داشتیم و نمی خواهم آن ها را بازگو کنم و امیدوارم بازی خوبی را داشته باشیم تیم ذوب آهن تیم خوبی است و پرس را انجام می دهد. ما بر روی این کار کرده ایم و سخت به دنبال نتیجه هستیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در رابطه با بازی هایی که در بین لیگ برتر انجام می‌شود، افزود: جام حرفی برای تیمی مضر است که در شرایط خوبی در لیگ برخوردار باشد.

وی درمورد وضعیت چمن ورزشگاه نقش جهان، ادامه داد: امیدوار هستم بازیکنان ما در این چمن لیز نخورند زیرا تیم ما در بازی هایی ک مهمان بوده است نتیجه خوبی کسب کرده است و امیدوارم مشکلش حل شود. دربی اصفهان با وجودحساسیت بالا با کیفیت است.

وی با اشاره به وضعیت خوب تیم سپاهان، ادامه داد: از طرفداران سپاهان تعجب می کنم، زیرا سپاهان خوب بازی می کند، ولی طرفداران در نقش جهان حضور پیدا نمی کنند. این حرف بازیکنان تیم است و امیدوارم در این بازی از تیم سپاهان حمایت شود.

قلعه نویی تصریح کرد: شرایط در تیم های دیگر بد تر است و حمایت می شوند، اما سپاهان با وجود نتیجه خوب حمایت نمی شود.

کد خبر 391953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.