گالری های اصفهان را امروز دنبال کنید

این هفته در گالری ها می توانید هنرهای مختلف را دنبال کنید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این هفته بازار گالری‌ها داغ و رنگارنگ است. این داغی را میتوان با دنبال کردن خاطرات سپید و رنگ زرد خانه رو به جنوب به تماشا نشست.

گالری اکنون

نمایشگاه گروهی “خانه رو به جنوب!” روز جمعه  ۱۲ مهرماه ساعت ۱۶ افتتاح میشود و تا  ۲۴ مهرماه ادامه خواهد داشت. این نمایشگاه آثار هنرمندانی چون اسماعیل قنبری، الهه امینی، ایلیا تهمتنی، بهار روحبخش،  حسین شیراحمدی، علیرضا آدم بکان، علی گنجوی، فریبا رهنورد، مرجان قربانی، مهسا کریمی، نوگل مظلومی و واهیک هارتونیان، به گردآوری آرزو معتمدی است. علاقمندان میتوانند از ساعت ۱۶ الی ۲۰ شب از این نمایشگاه دیدن فرمایند.

نگارخانه نگاه نو

نمایشگاه گروهی هنرمندان معاصر عکس نقاشی از گروه هنری کیانا همراه با ورکشاپ رایگان نقاشی میکس مدیا  در روز افتتاحیه ساعت ۱۷ برگزار میشود. این نمایشگاه روز جمعه ۱۲ مهر ماه افتتاح و تا چهارشنبه ۱۷ مهرماه ادامه خواهد داشت. علاقمندان میتوانند برای بازدید از این نمایشگاه به نگار خانه نگاه نو واقع در خیابان آبشار سوم خیابان مسرور کوی ۳ باغ ارم از ساعت ۱۷ تا ۲۰ مراجعه کنند.

عمارت هنرمند

نمایشگاه گروهی آوات با نمایش آثار جمعی از هنرمندان، از ۱۳ مهرماه افتتاح شده و تا ۲۰ مهرماه ادامه خواهد داشت. این نمایشگاه در عمارت هنرمند واقع در میدان شهدا، ابتدای خیابان ابن سینا، کوچه دوم برگزار میشوند و علاقمندان میتوانند برای بازدید از این نمایشگاه صبح ها ساعت ۱۰ الی ۱۲:۳۰و بعد از ظهر ها ساعت ۱۶ الی ۱۹ به عمارت هنرمند مراجعه کنند. 

گالری کتابخانه مرکزی

نمایشگاه عکس سالمندی با عنوان خاطرات سپید امروز، ۹ مهرماه به مناسبت روز جهانی سالمند ساعت ۹ صبح افتاح میشود و تا ۱۹ مهرماه ادامه خواهد داشت. علاقمندان به بازدید از این گالری میتوانند همه روزه برای بازدید از این نمایشگاه صبح در ساعت ۸ تا ۱۲ و بعد از ظهر از ۱۵ تا ۱۹ به گالری شماره یک کتابخانه مرکزی واقع در خیابان باغ گلدسته مراجعه کنند.

گالری گذار 

نمایشگاه اعانه ملی از آثار رضا مزروعی همچنان در گالری گذار پابرجا است و تا ۲۶ مهرماه ادامه دارد. علاقمندان می‌توانند برای بازدید روزانه از ١١الی٢٠ به گاری گذار واقع در خیابان حکیم نظامی، کوچه سنگتراشها غربی، روبروی بن بست لاله(٢٠)، پلاک ١٥ مراجعه کنند.

گالری متن

همچنین نمایشگاه "بار" آثار "بَشیر ناصری" تا ۱۵ مهر ماه در ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۰:۳۰ به گالری متن واقع در خیابان آبشار اول پلاک ٢٥ مراجعه کنند.

گالری سایان 

نمایشگاه گروهی تصویرسازی هنرجویان استاد مریم روحی نیز تا میانه این هفته ادامه خواهد داشت و علاقمندان میتوانند برای بازدید از این نمایشگاه در ساعات ۱۰ الی ۱۲ صبح و ۱۷ الی ۲۱ بعد از ظهر به گالری سایان واقع در خیابان آذر، بن بست سی و دوم (امین)، پلاک ١٧ مراجعه کنند.

کد خبر 391948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.