نرخ سرویس مدارس شهری آمل اعلام شد

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری آمل از تصویب و ابلاغ نرخ کرایه سرویس مدارس این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمد علی سبزعلی‌پور با بیان اینکه نرخ سرویس مدارس شهری آمل پس از تصویب شورای اسلامی شهر آمل اعلام می‌شود، اظهار کرد: برای خودروهای سواری ۱۳۰ هزار تومان، ون، تویوتا و هایس ۱۰۵ هزار تومان، مینی‌بوس۸۴ هزار تومان و اتوبوس ۶۰ هزار تومان نرخ مصوب در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه نرخ سال تحصیلی ۹۸ – ۹۹ با ۲۰ درصد افزایش نسبت به سال گذشته اعلام شده است، افزود: سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری آمل طبق وظایف خود جابه‌جایی دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید را با بررسی همه ابعاد در کارگروه سرویس مدارس فرمانداری ویژه آمل و جلسات مکرر هیئت مدیره و شورای سازمان تبیین کرده است.

سبزعلی‌پور با بیان اینکه همه شرکت‌های حمل و نقل دانش‌آموزی باید این نرخ را رعایت کنند تصریح کرد: هر نوع شکایت از سوی اولیاء دانش‌آموزان توسط واحد بازرسی سازمان که نقش مهمی در حفظ امنیت حمل و نقل دانش‌آموزی دارند بررسی و در صورت تایید برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تقسیم‌بندی شرکت‌های حمل و نقل در بین مدارس توسط اداره آموزش و پروش شهرستان آمل صورت گرفته است و سازمان مدیریت حمل و نقل بارو مسافر شهرداری آمل وظیفه نظارت دارد.

کد خبر 391785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.