تلویزیون هوشمند "ایکس ویژن" وارد بازار شد

ایکس ویژن جدیدترین تلویزیون هوشمند خود با نام "۴۳XT۷۲۵ " را در جشنواره فروش "طوفان قیمت" روانه بازار کرد.

به گزارش ایمنا، این تلویزیون ۴۳ اینچی با اینکه از محصولات میان‌رده برند ایکس ویژن محسوب می‌شود، از امکانات قابل توجهی برخوردار است. سیستم صوتی پرقدرت و حرفه‌ای Pure sound به همراه دو اسپیکر ۱۵ واتی در جلوی تلویزیون، تجربه‌ای متفاوت از شنیدن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ این ویژگی به‌خصوص برای کسانی که علاقه‌مند به تماشای فیلم‌های مهیج هستند، بسیار جذاب است.

امروزه تلویزیون‌های هوشمند طرفداران زیادی پیدا کرده ‌است که دلیل آن امکان نصب اپلیکیشن‌های کاربردی، تماشای آنلاین فیلم و سریال و جست‌وجو در اینترنت است. تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل ۴۳XT۷۲۵  مجهز به سیستم‌عامل اندروید ۷ و پردازنده چهار هسته‌ای است که در میان رقبا کم‌نظیر بوده و هر آنچه کاربران از تلویزیون هوشمند می‌خواهند در اختیار آن‌ها می‌گذارد. وضوح تصویر در این تلویزیون هوشمند ۱۹۲۰*۱۰۸۰ پیکسل بوده و پنل IPS آن باعث می‌شود بینننده از تمام زوایا تصویری شفاف و بدون تیرگی تماشا کند.

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل ۴۳XT۷۲۵  در جشنواره "طوفان قیمت" با قیمت استثنایی سه میلیون و ۱۹۹ هزار تومان با گارانتی دو ساله مادیران به فروش می‌رسد. همچنین کارت اشتراک رایگان فیلیمو به همراه این تلویزیون ارائه می‌شود که امکان تماشای هزاران فیلم و سریال متنوع را برای خریداران این محصول فراهم می‌کند.

منبع: زومیت

کد خبر 391784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.