شهادت نیروی پلیس در شاهین شهر

فرمانده انتظامی شاهین شهر و میمه از شهادت استوار یکم میلاد امینی در درگیری با سارقان در محورهای این شهر پس از دو روز بستری شدن در بیمارستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شاهین شهر و میمه،  فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از وداع و تشییع با شهید استوار یکم میلاد امینی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی افزود: مراسم وداع با شهید امینی امشب ساعت ۲۰ در خیمه حسینی در جوار شهدای گمنام و مراسم تشییع این شهید فردا ساعت ۸ صبح ازکلانتری ۱۲ شاهین شهر به طرف سه راهی فردوسی برگزار می شود.

وی گفت: این شهید پس از شاهین شهر در شهر درچه تشییع و در زادگاهش خاکسپاری می شود.

استواریکم میلاد امینی حدود ساعت سه بامداد هفتم مهر به همراه یک سرباز وظیفه هنگام گشت زنی در آزاد راه آزادگان در محورشاهین شهر _اصفهان به خودرویی مشکوک و دستور توقف می دهند که در تعقیب و گریز، هدف تیراندازی قرارگرفته و مجروح شدند.

در این درگیری دو سرنشین خودروی وانت مزدا که در بررسی ها مشخص شد سارق مسلح هستند متواری شدند و تلاش برای دستگیری آنها ادامه دارد.

در این گشت زنی و درگیری استوار یکم امینی از ناحیه دست و شکم تیر خورده و سرباز وظیفه میلاد فلاحتی هم مجروح شد که با وجود تلاش پزشکان شب گذشته استوار یکم میلاد امینی در بیمارستان به فیض شهادت نائل شد.

 شهید استوار امینی یک دختر حدود یک سال و نیمه دارد.

کد خبر 391782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.