محدودیتی برای اعطای تسهیلات بافت فرسوده نیست

شاهین شهر و میمه- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: محدودیتی در معرفی افراد برای دریافت تسهیلات بافت‌های فرسوده نداریم و هرچند نفر واجد شرایط مراجعه کنند به آنها پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شاهین شهر و میمه، غلامحسین خانی در جلسه بررسی و حمایت از بهسازی و بازسازی مسکن روستایی در جمع دهیاران و شهرداران شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار کرد: امسال علاوه بر استان‌های گلستان، خوزستان، مازندران و لرستان ۱۸ استان دیگر با مشکل سیل مواجهه شدند که خرابی های زیادی برجای گذاشت.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان افزود: در استان اصفهان پنج هزار و ۷۲۱ واحد در سیل خسارت دید که دو هزار و ۴۶۵ واحد نیازمند احداث مجدد و مابقی واحدها تعمیری است.

وی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۴۹۷ فقره تسهیلات برای بازسازی، بهسازی، احداث، تعمیر و معیشت مسکن روستایی و شهری در استان اصفهان پرداخت شده است.

خانی اظهار کرد: سقف تسهیلات برای احداث مسکن شهری ۸۲۰ میلیون ریال و برای احداث مسکن روستای ۷۰۰ میلیون ریال است که بخشی از آن بلاعوض است و علاوه بر آن برخی از خدمات به مراجعه کنندگان داده می‌شود.

وی گفت: تسهیلات بازسازی و بهسازی در شهرها و روستا با بهره چهار و پنج درصد در مدت ۱۵ ساله است و برای واحدهای تعمیری نیز بسته‌های حمایتی و تسهیلات با مبلغ پایین‌تری وجود دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان از شهرداران در شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر و دهیاران روستاهای شهرستان شاهین شهر و میمه خواست اطلاع رسانی برای استفاده مردم از این تسهیلات را انجام دهند.

کد خبر 391671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.