آغاز مطالعات احداث بوستان عبادت در گرگان

شهردار گرگان از آغاز مطالعات اجرای بوستان عبادت در این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، عبدالرضا دادبود، اظهار کرد: یکی از مهمترین محافلی که در شهرها برگزار می‌شود محافل ذاکران اهل بیت(ع) است که برکات زیادی را برای شرکت کنندگان به ویژه جوانان همراه دارد.

وی ادامه داد: مدیریت شهری گرگان در ایام و مناسبت‌های مختلف به ویژه ایام محرم تلاش می‌کند فضاسازی مناسبی را در شهر انجام دهد تا با تعامل دو طرفه شرایط فعالیت‌ هیئت‌های عزاداری را بهبود بخشد.

شهردار گرگان تصریح کرد: شهرداری گرگان توجه به مباحث ارزشی و دینی در برنامه‌های فرهنگی را دراولویت قرار داده است و حتی در پیوست‌های فرهنگی پروژه‌های عمرانی این موضوع مورد تاکید بوده و خواهد بود.

دادبود گفت: برای نخستین بار در شهرداری گرگان طراحی بوستان عبادت در دستور کار قرار گرفته است که می‌تواند در موضوعات گردشگری مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: این پارک به صورت پایلوت در گرگان ساخته خواهد شد و امیدواریم تا دهه فجر امسال بتوانیم مطالعات آن را به پایان برسانیم و در سال آینده عملیات اجرایی آن را آغاز کنیم.

شهردار گرگان تصریح کرد: در حال حاضر ۵۳ پارک در شهر وجود دارد که بنا داریم در مطالعات اولیه کلبه‌هایی فرهنگی را با هدف ترویج مباحث دینی و فرهنگی در آن‌ها احداث کنیم.

دادبود ادامه داد: این کلبه‌ها بستر مناسبی برای انجام اقدامات فرهنگی فراهم و سطح امنیت را در پارک‌ها افزایش خواهد داد.

کد خبر 391633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.