راه آسیایی شدن ذوب‌آهن از خانه پارس شروع می‌شود

تیم فوتبال ذوب‌آهن در شرایطی برای انجام بازی جام حذفی به شهر جم سفر کرده که یک ماه قبل در جریان رقابت‌های لیگ در مقابل این حریف جنوبی به تساوی بدون گل دست پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، برای تیم‌هایی که از لحاظ نیروی انسانی و توان تیمی شانسی برای قهرمانی در رقابت‌های فشرده‌ای مثل لیگ برتر وجود ندارد بدون شک مسابقات جام حذفی بهترین فرصت بوجود می‌آید تا به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک شوند. شاید ذوب‌آهن اصفهان بهترین نمونه برای این مثال باشد که با وجود اینکه در هجده دوره قبلی رقابت‌های لیگ هنوز نتوانسته به عنوان قهرمانی دست پیدا کند در جریان مسابقات جام حذفی چهار بار جام قهرمانی این بازی‌ها را بالای سر برده و کاپ قهرمانی را به ویترین افتخاراتش اضافه کرده است. در این شرایط شاید ذوب‌آهن با انگیزه و پرامید برای صعود به مراحل بالاتر بسیار خطرناک‌تر از مدعیانی باشد که امید دوگانه‌ای به لیگ و جام حذفی دوخته‌اند.

اما مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران در شرایطی از دیروز با نبرد مس کرمان و بادران آغاز شده که فقط سه مسابقه پرسپولیس با ماشین‌سازی، نساجی با شهر خودرو و پارس جم با ذوب‌آهن قرعه‌اش تمام و کمال بین دو تیم لیگ برتری افتاده و بقیه مدعیان با تیم‌های دسته‌های پایین‌تر روبرو شده‌اند و از آنجایی که رقابت‌ها به صورت مرحله به مرحله هم قرعه‌کشی می‌شود تنها شانس ذوب‌ـآهن برتری در خانه حریف است که می‌تواند این تیم را برای دور بعد به سمت میزبانی در فولادشهر هدایت کند.

شاگردان علیرضا منصوریان بعد از نمایش خوبی که در هفته پنجم لیگ و در مقابل استقلال داشتند در سفری تکراری به شهر جم باید در دیدار با پارس به فکر برتری و صعود به مرحله بعدی باشند. این دو تیم در روز هشتم شهریور ماه و در جریان هفته دوم لیگ هم در شهر جم با یکدیگر بازی کردند که آن مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید ولی شرایط ذوب‌آهن نسبت به یک ماه قبل بهتر شده و بازگشت بازیکنان سرباز و اضافه شدن محمدرضا خلعتبری از ذوب‌آهن تیمی آماده‌تر نسبت به بازی‌های قبلی ساخته است. قضاوت این بازی هم که از ساعت ۱۷:۱۵ روز دوشنبه هشتم شهریورماه در استادیوم تختی شهر جم آغاز می‌شود بر عهده سید رضا مهدوی خواهد بود.

کد خبر 391384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.