آخرین وضعیت "آرمان غیاثی" و علت سقوط + عکس کودک

وکیل خانواده غیاثی آخرین وضعیت آرمان و علت سقوط این کودک هشت ساله در مسابقات سنگ نوردی را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا،  هشت روز پیش آرمان غیاثی پسر هشت ساله حین مسابقه در مسابقات سنگ‌نوری در فولادشهر اصفهان سقوط کرد و به دلیل نبود تشک کافی صدمه جدی دید. این پسر از آن روز و پس از انتقال به بیمارستان در کما فرو رفت و هنوز در همین شرایط است. پس از بروز حادثه چندین کارگروه ویژه تشکیل شد تا علت حادثه را مشخص و اعلام کنند. در همین رابطه سید حسین دوازده امامی وکیل خانواده غیاثی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با آخرین وضعیت جسمانی آرمان، گفت: طبق آخرین اطلاعاتی که دارم یک سری داروهای بیهوشی به آرمان می زنند و تا سه شنبه دوزش را پایین نمی آورند.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا به آرمان داروی بیهوشی می زنند؟ گفت: کمی تشنج دارد و این تشنج برایش خوب نیست. داروهای بیهوشی را می زنند که فعلا حرکت بدنی نداشته باشد. پزشکان تا زمانی که داروی بیهوشی می زنند، نمی توانند تشخیص دهند که سلامت آرمان در چه وضعیتی است. این روند تا سه شنبه یا چهارشنبه ادامه دارد و بعد از آن دوز داروی بیهوشی را پایین می آورند تا متوجه شوند که آرمان در چه وضعیتی است.

وکیل خانواده غیاثی با بیان اینکه چندین کارگروه در اصفهان و تهران برای تشخیص علت حادثه تشکیل شده است، افزود: نظر قطعی هنوز اعلام نشده است، اما طبق صحبت هایی که با ما انجام داده اند، فردی که باید طناب را حمایت می کرده سهوا طناب را در قلاب اشتباه انداخته و آن قلاب ها فشار را تحمل نمی کنند. البته داور و باشگاه نیز مسئول بروز این حادثه معرفی شدند و اشتباهات سلسله وار باعث بروز این حادثه شده است.

دوازده امامی با اشاره به اینکه این حادثه یک متهم ندارد، افزود: هنوز طرح شکایت نکرده‌ایم، اما به زودی شکایت می کنیم و منتظر می مانیم تا دادستان و قاضی در این رابطه تصمیم بگیرند که چه اشخاصی مقصر هستند.

وی با بیان اینکه آرمان حدود یک سال بوده است که سنگ‌نوردی را کار می‌کرده، افزود: تقریبا یک سال است که صخره نوردی کار می کند. قبل از آن در رشته اسکیت فعالیت می کرده و یک مقام استانی داشته است.

وکیل خانواده غیاثی افزود: از مردم خواهش می کنم برای آرمان دعا کنند تا بهبودی خود را به دست بیاورد و سلامت شود.

عکس آرمان غیاثی

بیشتر بخوانید:

کد خبر 391381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.