نمایشگاه اتوکام ۲۰۱۹ در اصفهان برگزار می‌شود

مدیر نمایشگاه‌های داخلی شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان از برگزاری نمایشگاه اتوکام ۲۰۱۹ از هشتم تا دوازدهم آبانماه امسال در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید نایب زاده امروز – شنبه ششم مهرماه-  در نشست خبری پیرامون برگزاری بیست و پنمجین نمایشگاه اتوکام اصفهان، اظهار کرد: این نمایشگاه در بخش‌های مختلفی همچون نرم افزار، سخت افزار، شبکه و امنیت تبادل اطلاعات، آموزش و پژوهش، دولت الکترونیک، استارتاپ‌ها، مخابرات و جشنواره فروش برگزار می‌شود.

 وی با بیان اینکه ۲۴ دوره برگزار شده این نمایشگاه را می‌توان در چهار دوره شش ساله دسته بندی کرد، گفت: این نمایشگاه هر ساله همگام با سیاست‌های کلان در این حوزه برگزار شده و سعی بر این  بوده است تا بدون اینکه نگاه صرفا تجاری به آن داشته باشیم، آموزش و پژوهش را نیز  در دستور کار قرار دهیم.

مدیر نمایشگاه‌های داخلی شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان افزود: نکته مهم دیگر، ثبات مدیریت و مسئولان اجرا بوده که از دوره ابتدایی این نمایشگاه تا کنون با همین ترکیب و با محوریت شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان برگزار ‌شده است. از اواسط دهه ۷۰، نوآوری تجهیرات و اتوماسیون اداری را در دستور کار خود قرار داد که همگام با سیاست‌های روز کشور پیش رفت و اکنون موضوع فعالیت بیش از ۶۰ درصد شرکت‌کنندگان (غرفه‌داران) این نمایشگاه است.

نایب زاده تصریح کرد: اوایل دهه ۸۰ که می‌توان آن‌ را فصل دوم برگزاری نمایشگاه اتوکام دانست که با تغییر رویکرد و برنامه‌های کشور این نمایشگاه، دولت الکترونیک را مورد توجه قرار داد و حداقل ۴۰ درصد فضای نمایشگاه به موضوعات و اقدامات مرتبط با دولت الکترونیک اختصاص یافت.

وی افزود: در دوره سوم که از اواخر دهه ۸۰ و اوایل دهه ۹۰ را شامل می‌شود همزمان با توسعه و رشد اینترنت و همچنین کسب و کارهای مبتنی بر این حوزه، سیاستگذاران برگزاری این نمایشگاه در استان اصفهان بخش‌های نرم‌افزار، سخت افزار، شبکه و اینترنت را نیز به سرفصل‌های این نمایشگاه اضافه کردند.

نایب زاده خاطرنشان کرد: پس از اتمام پروژه ساخت نمایشگاه بین المللی استان اصفهان و انتقال رسمی مکان برگزاری این نمایشگاه‌ها در سال آینده، تمام رویدادهای مربوط به نرم‌افزار، آی تی، سخت افزار، کسب و کارهای مجازی، تجهیزات، خدمات رایانه و دیجیتال را می‌توان در قالب نمایشگاه اتوکام اصفهان که پس از الکامپ بزرگترین رویداد کشور است، برگزار کرد.

وی در مورد علت تغییر ساعت برگزاری نمایشگاه، گفت: پیش از این دو نمایشگاه "صنعت کشاورزی" و "بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار" نیز با همین ترکیب زمانی برگزار شد.

مدیر نمایشگاه‌های داخلی شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان، افزود: باتوجه با اینکه نمایشگاه در سال آینده در محل اصلی خود برپا خواهد شد باید تغییر رویکردی در این زمینه داشته باشیم زیرا در محل جدید نمایشگاه، ماندگاری بازدیدکننده باید بیشتر باشد.

کد خبر 391257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.