بهره‌برداری از خانه بازیافت پایانه کاوه

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: خانه بازیافت در پایانه کاوه و دستگاه دیزل ژنراتور برق پایانه جی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

عباس محبوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از آنجایی که پایانه مسافربری کاوه بیشترین حجم مسافر را روزانه دارد که به ۱۲۰ نقطه کشور سرویس دهی می‌کند، از این رو حجم زباله‌ها در آن زیاد است که برای جلوگیری از آلودگی‌های زیست محیطی خانه بازیافت را در آن احداث شده است تا زباله‌های خشک و تر از هم تفکیک شده و بهداشت محیط هم رعایت شود.

وی با بیان اینکه در این خانه بازیافت پسماندهای خشک و قابل بازیافت از پسماندهای تر تفکیک شده و تحویل خودروهای حمل پسماند می‌شود، افزود: رییس کمیسیون حمل ونقل و اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان، معاون خدمات شهری و معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان از این پروژه و اقدامات عمرانی و فرهنگی سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان بازدید کند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به قطعی نوسانات برق در پایانه جی دیزل ژنراتور تولید برق تهیه و در پایانه مسافربی جی نصب شد که در اوج مصرف و قطعی برق این دستگاه ۱۰۰ درصد برق پایانه مسافربری جی که به مسافران شرق استان سرویس دهی می‌کند را تامین خواهد کرد.

وی اظهار کرد: از جمله اقداماتی که امسال برای نخستین بار در پایانه‌های مسافربری شهر برای ستاد مهر و بازگشایی دانشگاه صورت گرفته، هماهنگی و پیگیری امور فرهنگی سازمان با دانشگاه‌های مطرح شهر بوده تا با استقرار در پایانه و خوش آمدگویی به دانشجویان خود بتوانند سازه‌های علمی، صنعتی و فرهنگی خود را در معرض دید عموم مردم به نمایش بگذارند.

محبوبی تاکید کرد: همچنین به همت امور فرهنگی سازمان به مناسبت هفته دفاع مقدس به صورت نمادین و نمایشگاهی «تمثال شهدای هشت سال دفاع مقدس» نصب شده است.

کد خبر 391029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.