از کفتر بازی سپاهانی‌ها تا نقطه جوش لیگ

عکس کاربری سعید آقایی در صفحات مجازی که کفتری با لنگ بر دست داشت موجب یک تصمیم سورپرایز کننده از کمیته انضباطی شد و این بازیکن تا اطلاع ثانوی از فعالیت‌های ورزشی محروم شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جدال‌های حساس ذوب آهن و استقلال و پرسپولیس و سپاهان، محرومیت سعید آقایی و حاشیه‌های قابل پیش‌بینی الکلاسیکوی ایران، مهم ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -چهارم مهرماه ۱۳۹۸- بود.

الکلاسیکوی ایران، عبارتی است که جدال حساس سپاهان و پرسپولیس می‌تواند لایق آن باشد، مسابقه‌ای که از سال گذشته حساسیت‌های جدولی نیز ضمیمه آن شد تا سنگ و خون نیز کنار نام الکلاسیکوی ایران جا خشک کند، "گل" با عنوان "جنگ آره سنگ نه" از این جدال نوشت.

"دهدار جور رستمی را کشید" عنوان "شوت" در تقدیر از رضا دهدار بود، وزنه برداری که روز گذشته طلایه دار وزنه برداری شد و توانست در جام جهانی وزنه برداری مدال طلا را از آن خود و کشورش کند.

"کفتر بازی" ترکیبی کلمه‌ای و کاری که بیشتر آن را از افراد متخصص در این امر شنیدیم! اما سعید آقایی دیروز و در آستانه مصاف با پرسپولیس عکسی را در صفحه کاربری قرار داد که در دست او یک کبوتر با لنگی بر تن بود، این عکس او را تا اطلاع ثانوی از فعالیت‌های ورزشی محروم کرد، "هدف" با همان عنوان"کفتر بازی" از این اتفاقات نوشت. 

"دوازه تراکتور همچنان بسته ماند" عنوان" ایران ورزشی" بعد از پیروزی روز گذشته تراکتور مقابل سایپا و کلین شیت دوباره رشید مظاهری بود، جایی که رشید حالا در پنج هفته ابتدایی هیچ گلی دریافت نکرده است و باید دید این روند تا کجا ادامه خواهد داشت.

امروز علاوه بر مصاف سپاهان و پرسپولیس، مصاف استراماچونی و علیمنصور نیز می‌تواند نوید یک روز جذاب فوتبالی را بدهد روزی که سرخابی‌ها به مصاف اصفهانی‌ها می‌روند تا حکمفرمای موقتی فوتبال ایران مشخص شود، "خبر ورزشی" با عنوان"لیگ روی نقطه جوش" از حساسیت‌های امروز لیگ برتر نوشت.


"پیروزی" با عنوان" امشب روی قله‌ایم" از مصاف جذاب این تیم با سپاهان نوشت و از احتمال صدرنشینی پرسپولیس بعد از برد مقابل این تیم نوشت، جایی که پرسپولیس دوباره می‌تواند حکمفرمای فوتبال ایران شود.


"ابرار ورزشی" نیز با عنوان" جنگ مدعیان" از مصاف‌های جذاب امروز لیگ برتر نوشت.‌

کد خبر 390986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.