اقدامات مبارزه با مواد مخدر کافی نیست

فرماندار دهاقان خواستار تشکیل بسیج همگانی اعم از مسئولان و شهروندان برای مبارزه بامواد مخدر شد و گفت: تاکنون اقدامات انجام شده کمرنگ بوده و مورد رضایت نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، علی اصغر قاسمایان امروز(چهارشنبه) در جلسه شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، اظهار کرد:مسائلی همچون مواد مخدر و آسیب های اجتماعی حجم وسیعی از برنامه‌ریزی‌های دشمن است که در یک تهاجم همه جانبه سعی درضربه زدن به بنیان خانواده، اجتماع، اقتصاد وامنیت رادارد وهمه مسائل ریز ودرشت را تحت شعاع خود قرار داده است.

وی خواستار برنامه ریزی بیشتر و بهتر در مقابله با این آسیب‌ها از طرف مسئولان شد و گفت:اقدامات انجام شده تا امروز همانند جلوگیری از وقوع سیلاب با روش مسدود کردن پیشروی با استفاده از ریختن خاک است واین کفاف مسئله رانمی‌دهد و باید بیشتر مورد توجه واقع شود.

فرماندار دهاقان، با اشاره به اینکه بنیان خانواده بیشترین آسیب را از مواد مخدر می‌بیند، خاطر نشان کرد: افزایش باور عمومی و اجتماعی، کنترل، هدایت و پیشگیری در حد وسیع اتفاق نیفتاده و ما انتظار داریم برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که روند رو به رشدی در زمینه مقابله و مبارزه با این پدیده اجتماعی حاصل شود.

قاسمیان، باتوجه به کاهش سن اعتیاد در کشور، افزود: خوشبختانه در دهاقان موارد حادی مشاهده نشده اما باید بیشتر این مسائل مورد توجه قرار گیرد.

وی، تصریح کرد: مبارزه با خرده فروشان و شناسایی محل های آلوده در دستور کار مسئولان قرار گیرد و ارائه آموزش در مدارس و واحدهای آموزشی در زمینه مبارزه با این مواد خانمان سوز انجام شود.

کد خبر 390850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.