اجرای طرح رفع سد معبر در مشکین‌شهر

شهردار مشکین شهر با اشاره به اجرای طرح رفع سد معبر در این شهر، گفت: طبق قانون شهرداری‌ها، سد معابر عمومی و اشغال پیاده‌روها برای کسب و سکنی یا هر عنوان دیگری ممنوع است و شهرداری موظف است در جهت رفع آن اقدام کند.

به گزارش ایمنا، رحمت‌الله انوری‌آذر با تاکید بر ضرورت برخورد قاطع و قانونی با عوامل ایجاد کننده سد معبر، اظهار کرد: سد معبر یکی از مشکلات و معضلات شهری است که با نادیده گرفتن حقوق سایر شهروندان از سوی برخی افراد و اشغال فضاهای عمومی به صورت غیرمجاز ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از مطالبات شهروندان رفع سد معبر و مقابله با تعرض به معبر عمومی است، یادآور شد: با توجه به عرض پیاده‌روها و حجم بالای تراکم و تردد شهروندان، مساله سد معبر به یکی از عوامل نارضایتی شهروندان تبدیل شده است.

شهردار مشگین شهر با اشاره به اجرای طرح رفع سد معبر در این شهر، تأکید کرد: طبق قانون شهرداری‌ها، سد معابر عمومی و اشغال پیاده‌روها برای کسب و سکنی یا هر عنوان دیگری ممنوع است و شهرداری موظف است در جهت رفع سد معبر اقدام کند.

انوری‌آذر اضافه کرد: مأموران رفع سد معبر شهرداری جهت رعایت حقوق و آسایش و نیز تسهیل در تردد شهروندان طرح جمع‌آوری و جلوگیری از سد معبر توسط اصناف و دستفروشان را اجرا کردند.

کد خبر 390734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.