مشکلات "هپکو" تا روزهای آینده حل می‌شود

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به دستور رئیس جمهور در خصوص هپکو، گفت: مجموعه اقدامات ستاد تسهیل رونق تولید ملی و مصوبات این نهاد اجرایی شده و می توانیم تا روزهای آینده شاهد حل و فصل مشکلات شرکت هپکو باشیم.

رضا رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص بروز برخی از مشکلات در هپکو، اظهار کرد: تمامی مشکلات و معضلاتی که در مورد این شرکت به وجود آمده به صورت جامع و دقیق جمع بندی شده و سازمان خصوصی سازی کشور در این زمینه به تکلیف خود به صورت کامل عمل کرده است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف سازمان خصوصی سازی کشور تعیین یک مدیر مناسب برای این شرکت بود که خوشبختانه این انتصاب صورت گرفته است.

وزیر صمت گفت: بر اساس مصوبه ستاد تسهیل رونق تولید، بانک ملی وظیفه داشت با تامین منابع مالی به حل و فصل مشکلات در این حوزه کمک کند که این بانک نیز به وظیفه خود عمل کرده و منابع مالی در حال پرداخت است.

رحمانی خاطر نشان کرد: سفارش خرید محصولات تولیدی یکی دیگر از چالش‌های این شرکت بود که با دستور موکد وزیر راه به سازمان‌های مربوطه این وزارتخانه، تعدادی از نهادها برای خرید ماشین آلات و عقد قراداد با این شرکت اعلام آمادگی کرده اند که همه این عوامل به نوعی به این شرکت کمک می کند که فعال شود و تولیدات خود را از سر بگیرد.

وی با اشاره به دستور رئیس جمهور در خصوص هپکو، ادامه داد: مجموعه اقدامات ستاد تسهیل رونق تولید ملی و مصوبات این نهاد اجرایی شده و می توانیم تا روزهای آینده شاهد حل و فصل مشکلات شرکت هپکو باشیم.

کد خبر 390648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمدرضا IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
    0 0
    وزیر صمت اقدامات خوبی انجام داده، ایمنا ازش تشکر کنه
  • هدیه IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
    0 0
    واقعا کارگران هپکو و هفت تپه زحمت کش هستند و حق شان است که مشکلاتشان حل شود. ممنون
  • غلامرضاحبیبی زاده IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
    0 0
    واقعا وزارت صنعت و معدن باید نگاه ویژه تری به کارگرای بدبخت هپکو داشته باشه