طرح جامع شایستگی کارکنان شهرداری تبریز به زودی اجرا می‌شود

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز از اهتمام جدی تدوین و تنظیم بودجه پیشنهادی بر اساس برنامه راهبردی پنج ساله شهرداری تبریز خبر داد.

به گزارش ایمنا، مرتضی موحدنیا در جلسه مدیران معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز با اشاره به دستور اکید شهردار تبریز در خصوص تدوین برنامه راهبردی پنج ساله شهرداری، اظهار کرد: برنامه پنج ساله شهرداری تبریز پس از تکمیل، تحویل شورای اسلامی شهر تبریز می‌شود.

وی ادامه داد: تدوین برنامه پنج ساله شهرداری تبریز در مراحل پایانی است و با برگزاری جلسات متعدد در مرکز پژوهش‌های شورا و شهرداری و در راس آن بهشتی، رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز، تمامی زوایای آن مورد بررسی قرار گرفته است.

موحدنیا با اشاره به اهمیت نقش سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات در پیاده‌سازی سیستم یکپارچه مدیریتی، افزود: نقش لوکوموتیوی سازمان در رصد اجرای دقیق برنامه‌های درون‌سازمانی در افزایش میزان اثربخشی واحدهای مختلف شهرداری تبریز تاثیرگذار خواهد بود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز تصریح کرد: بر اساس تغییرات فرمت بودجه‌نویسی در سال آینده نظام پیشنهادها و نظرسنجی معاونت قصد دارد پیشنهادها شهروندان را در خصوص اولویت‌دهی پروژه‌های مختلف عمرانی، خدماتی و فرهنگی لحاظ کند.

وی گفت: پوستر ویژه این طرح در حال آماده‌سازی است تا از طریق برنامه تلویزیونی "شهریمیز" استودیو شهر و تلویزیون‌های شهری در معرض دید عموم قرار گیرد و مردم نظرات خود را به آدرس اعلام شده در پوستر نهایی این طرح ارسال کنند.

موحدنیا خاطرنشان کرد: طی برگزاری جلسات هماهنگی با مناطق دهگانه شهرداری تبریز، درصد فیزیکی پروژه‌های عمرانی مصوب سال جاری در شش ماهه نخست سال با سیستم ساجا مطابقت داده شده و قرار است در صحن شورای اسلامی عملکرد بودجه‌ای سال ۹۸ در نیمه نخست به اطلاع اعضای شورای اسلامی شهر تبریز برسد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز با اشاره به تداوم اجرای طرح تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری اظهار کرد: با بررسی وضعیت حسن خدمت، سوابق کاری و میزان تحصیلات افراد مشمول در اولویت قرار دارند.

وی گفت: اجرای طرح جامع شایستگی کارکنان شهرداری تبریز در حال آماده سازی برای اجرا است و بر اساس برگزاری آزمون در حوزه‌های مختلف میزان تخصص، بهره‌وری، اثربخشی و در کل راندمان کاری مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

کد خبر 390587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.