احداث سپتیک فضای سبز بلوار اقبال لاهوری زاهدان

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری زاهدان از احداث سپتیک فضای سبز بلوار اقبال لاهوری توسط سازمان مدیریت آرامستان‌های این شهرداری خبر داد.

به گزارش ایمنا، حسین سرگزی اظهار کرد: با توجه به ضرورت گسترش و ارتقاء فضای سبز محدوده بهشت محمد(ص) و به منظور ایجاد فضایی مطلوب و آرام بخش برای مراجعان به این مکان، موضوع گسترش و ارتقاء کیفیت فضای سبز این مکان پیگیری شد که در این راستا پروژه اجرای سپتیک به منظور تامین آب مورد نیاز به عنوان مهم‌ترین مؤلفه در دست اقدام قرار گرفت.

وی با بیان اینکه اجرای این پروژه توسط کارکنان سازمان آرامستان‌ها انجام شده است، عنوان کرد: اجرای این طرح که بر مبنای اصل صرفه‌جویی اجرا شده، سبب کاهش چشمگیر هزینه‌ها شده است به طوری که پروژه با گنجایش ذخیره‌سازی حدود ۱۲۰ مترمکعب آب با صرف هزینه‌ای معادل ۸۰ میلیون ریال به پایان رسید.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری زاهدان افزود: ساخت سپتیک فوق به عنوان گام نخست جهت ایجاد فضای سبز در حاشیه و رفیوژ وسط بلوار اقبال لاهوری واقع در محدوده آرامستان بهشت محمد(ص) است و در نظر داریم با بسترسازی مناسب، تعویض خاک و کود، نسبت به کاشت گونه‌های گیاهی مقاوم جهت پوشش فضای سبز این محدوده نیز اقدام کنیم.

وی گفت: به منظور ایمن‌سازی در محل مورد نظر، عملیات نصب گاردریل نیز با همکاری اداره راه و شهرسازی شهرستان زاهدان اجرا شد.

کد خبر 390496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.