۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
بام شهر "تاینان" سبز می‌شود

گروهی از معماران در نظر دارند پشت‌بام یکی از فروشگاه‌های بزرگ تایوان را به باغی بزرگ برای پرورش سبزیجات و مواد غذایی تبدیل کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، فروشگاه عمده فروشی جدید که قرار است در تاینان، جنوبی‌ترین شهر کشور تایوان احداث شود یک بازار رو باز خواهد بود که نه تنها به عنوان یک مرکز مهم برای ارائه محصولات غذایی عمل می‌کند بلکه به عنوان فضایی عمومی در دسترس عموم مردم شهر تاینان قرار خواهد گرفت. معماران قصد دارند پشت‌بام این بازار بزرگ را به چشم‌اندازی زیبا برای پرورش سبزیجات و میوه‌ها تبدیل و بازدید از آن را برای عموم مردم شهر آزاد کنند.

از آن‌جا که بازار جدید بسیار وسیع خواهد بود، بنابراین سازندگان آن تصمیم گرفته‌اند این بازار را در حومه شهر و دور از مرکز شهر بنا کنند، با این حال به منظور تسهیل تردد بازدیدکنندگان، خریداران و تاجران به این منطقه، بازار در نزدیکی یکی از بزرگ‌راه‌ها و سیستم‌های حمل‌ونقل عمومی شهر احداث خواهد شد. بازار بزرگ تاینان مساحتی برابر با ۸۰ هزار متر مربع را در برمی‌گیرد و شامل فضایی برای حراجی‌ها، بخش‌های حساب‌رسی، سردخانه مواد غذایی، خدمات‌رسانی، یک رستوران، دفاتر اداری و غیره خواهد بود.

شهر تاینان به‌خاطر وجود مزارع سرسبز، طبیعت چشم‌نواز، زمین‌های کشاورزی، دریا و کوه‌ها محبوبیت زیادی در میان مردم کشور تایوان دارد. بنابراین معماران با احداث بازار بزرگ تاینان در محیطی سرسبز و زیبا محبوبیت شهر را در بین مردم تایوان دوچندان خواهند کرد. بازدیدکنندگان با تماشای چشم‌انداز زیبای فروشگاه و محیط اطراف آن، علاوه بر خرید و فروش، برای اندک مدتی هم که شده از ازدحام و سروصدای شهر در امان می‌مانند.

پشت بام فروشگاه جدید تاینان به مزرعه‌ای سبز برای پرورش سبزیجات تبدیل و به بخش‌های کوچک‌تری تقسیم خواهد شد که قرار است هر بخش به پرورش یک سبزی یا میوه خاص، نظیر برنج، چایی و یا آناناس اختصاص داده شود. علاوه براین، نیمکت‌ها و میزهایی زیبا روی پشت‌بام تعبیه خواهد شد تا بازدیدکنندگان بیشترین لذت را در حین تماشای چشم‌انداز بی‌نظیر اطراف تجربه کنند.

کد خبر 390330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.