پیش بینی ۱۰۷ طرح توسعه برای صنعت اصفهان

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: بیش از ۶۸۷ پروانه بهره برداری در بخش صنعت صادر شده و ۱۰۷ طرح توسعه برای صنعت استان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایرج موفق امروز _شنبه ۳۰ شهریورماه_ در آئین «تجلیل از واحدهای نمونه صنعت و معدن استان اصفهان»، اظهار کرد: استان اصفهان رتبه دوم ثبت سفارش کالا را در کشور دارد، ۴۷ مورد پروانه بهره برداری معدن و همچنین ۲۶ مجوز برای شرکت‌های پخش کالا و صادرات در استان صادر شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته صادرات استان اصفهان چهار میلیارد دلار بوده است، افزود: به دنبال تسهیل صدور مجوزهایی هستیم که مسئولیت آن با سازمان صمت است؛ حجم بروکراسی اداری در استان به شدت کاهش یافته و رشد صادرات در مقابل واردات موجب استفاده بیشتر از ظرفیت‌ها و خدمات فنی مهندسی استان اصفهان می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: از همه ظرفیت‌های استان اصفهان در دور زدن تحریم‌های مختلف استفاده می شود و فعالیت مناسبی در واگذاری اختیارات به بخش خصوصی داشته ایم. ۱۰ درصد صنایع کشور در اصفهان فعالیت می کنند که نشان از زنده بودن صنعت اصفهان در بستر اقتصادی کشور دارد.

موفق افزود: فعالان بخش صنعت و معدن باید سازمان صمت اصفهان را خانه خود بدانند. تیم اقتصادی فعال در استان اصفهان بسیار خوب و صحیح چیدمان شده اند و از این رو پیشرفت‌های اقتصادی و صنعتی مناسبی در استان اصفهان رقم خورده است.

کد خبر 390266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.