گالری های اصفهان را امروز دنبال کنید

این روزها که نگین فیروزه‌ای ایران، سیاه پوش مراسم مذهبی و ماه محرم است، فعالیت گالری‌ها کاهش چشمگیری داشته است. جوش و خروش رود هنر در اصفهان آرام گرفته و رود در بستری آرام و نرم در حال حرکت است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، این هفته شاهد افتتاحیه گالری و ادامه دو گالری دیگر از هفته گذشته در اصفهان هستیم.

گالری نگاه نو

آیین افتتاحیه نمایشگاه آبرنگ منتخبین آموزشگاه‌های اصفهان (ورکشاپ رایگان آبرنگ) در روز جمعه -۲۹ شهریورماه- برگزار خواهد شد و این نمایشگاه تا چهارشنبه _ سوم مهر ماه ادامه خواهد داشت. نمایشگاه آبرنگ منتخبین آموزشگاه‌های اصفهان در گالری نگاه نو واقع در خیابان آبشار سوم، خیابان مسرور برگزار می‌شود.

گالری گذار

آیین افتتاحیه نمایشگاه رضا مزوعی با عنوان "اِعانه ملی" در روز جمعه -۲۹ شهریورماه- در گالری گذار واقع در خیابان حکیم نظامی، کوی سنگتراش‌ها برگزار می‌شود. این نمایشگاه تا ۲۶ مهرماه ادامه خواهد داشت و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۱ الی ۲۰ در روزهای معمول و جمعه‌ها از ساعت ۱۷ الی ۲۱ از این نمایشگاه دیدن کنند.

گالری نگرش

نمایشگاه انفرادی عکس “tabula rasa”  با حضور الکسی ماتسف، هنرمند نمایشگاه از کشور روسیه همچنان برای بازدید علاقمندان باز است. این نمایشگاه تا سوم مهرماه ادامه خواهد داشت. علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ در گالری نگرش، واقع در خیابان خاقانی از این نمایشگاه بازدید کنند.

گالری نقش نگارخانه

نمایشگاه گلیم شیرگی پیچ سیرجان همچنان پا برجا است و علاقمندان به این نمایشگاه می‌توانند تا روز پنجشنبه -۱۱ مهرماه- از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۲۰ از این نمایشگاه در گالری نقش نگارخانه واقع در ساختمان حوزه هنری، خیابان آمادگاه دیدن کنند.

کد خبر 390116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.