نکاتی برای انتخاب کفش مناسب آقایان

معمولا آقایان به اندازه خانم ها گزینه انتخاب برای کفش ندارند، زیرا تنوع کفش مردانه بسیار کم تر از کفش زنانه است اما مهم این است قانون مشخص و معینی در انتخاب کفش مناسب برای لباس های مختلف و مراسم های متفاوت وجود ندارد. ‌

به گزارش خبرنگار ایمنا، تنها کافی است که اصول زیبا شناسی و تناسب رنگ ها را بشناسید و با خلاقیت و نوآوری خود، استایل جذابی را به وجود آورید. در انتخاب کفش و لباس جسور باشید و کفش ها و لباس های مختلف را با هم ترکیب کنید تا به استایل های تازه ای برسید.

اگر از آن دسته آقایانی هستید که استایل اسپرت دارند، با توجه به فصل، انواع کتانی ها، کفش های تخت بند دار یا بدون بند و یا انواع بوت ها، برای شما مناسب است. نیم بوت ها هم برای استایل کژوال همیشه جذاب هستند.

در مراسم رسمی مثل عروسی ها نیز کفش های چرم، جیر و یا ورنی بهترین انتخاب هستند. بند دار یا بدون بند بودن آن را باید با توجه به جنس و مدل شلوار خود انتخاب کنید. اما برگزیدن رنگ مناسب بسیار مهم است. مشکی، قهوه ای سوخته، قهوه‌ای روشن، سورمه‌ای و خاکستری جز پرطرفدارترین رنگ‌ها هستند که با توجه به رنگ لباس ها انتخاب می شوند.

اما اگر اهل ریسک کردن و عمل کردن بر خلاف عادت ها و انتظارات دیگران هستید، می توانید با برخی قانون شکنی های کوچک، استایلی خاص و منحصر به فرد به وجود آورید. برای مثال پوشیدن کت و شلوار با کتانی یا لباس های اسپرت با کفش های نیمه رسمی از جمله این استایل های خاص و متفاوت هستند.

کدام کفش ها برای شلوار جین مناسب هستند

شلوار جین پرکاربرد ترین شلوارها برای آقایان است که در استایل روزانه، دورهمی ها و گاها سر کار مورد استفاده قرار می گیرد. کفش های متفاوتی را می توان با شلوار جین سِت کرد که مهم ترین آنها عبارتند از :

_ کالج: بهتر است رنگ شلوار جین را متفاوت از کالج خود انتخاب کنید. کالج را بدون جوراب نپوشید زیرا ممکن است باعث ایجاد بیماری های قارچی روی سطح پوست شود. از جوراب مخصوص کالج استفاده کنید.

_ کتانی آل استار: کتانی های کانورس برای روزهای گرم تابستان بسیار مناسب هستند و پاها را خنک نگه می دارند.

_ آکسفورد: شاید قدیم تر ها کفش آکسفورد تنها با کت و شلوار پوشیده می شد، اما امروزه می توان رنگ مناسب آن را به خوبی با شلوار جین سِت کرد.             

_ انواع بوت: انواع بوت های خاکی رنگ و قهوه ای روشن را می توان به زیبایی با شلوار جین استایل کرد.

_ کتانی های راحتی: این کفش ها بسیار راحت هستند و رنگ های مختلف آن به خوبی با شلوار جین سِت می شود. اگر پاهایتان زیاد عرق مب کند، این کفش ها برای شما انتخاب مناسبی است.                                                        

کد خبر 390098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.