هشدار به سپاهان؛ کی‌روش را کنترل کنید

به نظر می‌رسد رفتار کنترل نشده کی‌روش استنلی در فصل جدید همچنان بر قوت خود باقی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کی‌روس استنلی مهاجم زهردار سپاهان، یک نقطه ضعف بسیار بزرگ از خود در یک سال اخیر برجای گذاشته است. کی‌روس در فصل گذشته در مجموع رقابت‌های لیگ و جام حذفی ۱۰ کارت زرد و دو کارت قرمز دریافت کرد، تا خشن‌ترین بازیکن سپاهان لقب گیرد. کارت‌هایی که اکثرا به خاطر اعتراض به داور و یا درگیری فیزیکی با بازیکنان حریف بود! موضوعی که باعث شد، سپاهان در هر دو جام آسیب‌های جبران ناپذیری ببیند.

در بین دو فصل به نظر می رسید یکی از اولویت‌های مهم باشگاه کار کردن از نظر روحی و روانی روی کی‌روش باشد. ولی در کمال تعجب با شروع فصل جدید همچنان کی‌روش با کوچکترین فعل و انفعلاتی در زمین، کنترل اعصاب خود را از دست می دهد که نتیجه آن گرفتن دو اخطار بی مورد در دو بازی پیاپی این فصل بوده است.

کی‌روش در حالی با دو اخطار خشن ترین بازیکن سپاهان تا پایان هفته سوم لقب گرفته است که تنها در دو بازی آن هم فقط یک نیمه در ترکیب تیمش قرار گرفته و عجیب آنکه هر دو اخطاری که دریافت کرده است بی مورد و روی اعتراض یا درگیری بوده است.

 حال سوأل اصلی این است که چرا باشگاه سپاهان با وجود مشاهده این رفتار پرخاشگرانه، با توجه به ناتوانی کادر فنی در کنترل این بازیکن، از یک روانشناس حرفه‌ای در کنار تیم بهره نمی‌گیرد تا بتواند از نظر روحی-روانی‌ به کی‌روش کمک کند؟ در صورتی که این کار انجام نشود، بار دیگر سپاهن صدمه‌های جبران‌ ناپذیری در طول فصل جاری می‌خورد.

کد خبر 390034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.