حجم صادرات فناوری اطلاعات افزایش می‌یابد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: به زودی حجم صادرات فناوری اطلاعات را افزایش خواهیم داد تا جوانان ما بار دیگر ثابت کنند "فشار حداکثری" آمریکا در واقع حداقلی است و تاثیری ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد جواد آذری جهرمی در جریان سفر خود به قزاقستان با انتشاره چند پست اینستاگرامی از سریال موفق گسترش روابط بین الملل حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با قزاقستان خبر داد.

متن این پست ها به شرح زیر است:

"پیشرفت ایران در فناوری اطلاعات در چند سال اخیر بی نظیر بوده است آینده اقتصادی دنیا در این حوزه را، وزرای ارتباطات رقم می‌زند، باید برای حفاظت از داده ها در منطقه به یک راه حل مشترک برسیم.

آینده اقتصادی کشورهای منطقه در معرض مخاطرات تمامیت خواهانه آمریکا است، بنابراین وحدت جمعی، حتما توان نقش آفرینی در آینده اقتصاد دیجیتال را دارد و در غیر اینصورت شرایط دشوار خواهد بود.

دیدارهای دو جانبه با وزرای ارتباطات قزاقستان، ارمنستان، روسیه، جمهوری آذربایجان  و ...، بازدید از چند شرکت موفق قزاقستانی نشان‌دهنده این بود که در حوزه استارتاپ ایران جلوتر از این کشورها است، اما فقط دیدار و گفت و گو به نتیجه منجر نخواهد شد.

به زودی حجم صادرات فناوری اطلاعات را افزایش خواهیم داد تا جوانان ما بار دیگر ثابت کنند " فشار حداکثری " آمریکا در واقع حداقلی است و تاثیری ندارد.

کد خبر 389939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.