اصفهان میزبان معاون سیاسی وزارت کشور

در جریان پانزدهمین سفر استانی معاونت سیاسی وزارت کشور که به میزبانی اصفهان برگزار می شود، دیدار با جمع کثیری از معتمدین، برگزیدگان و نمایندگان گروه ها و اقشار اصفهان در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش ایمنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، این شهر میزبان پانزدهمین سفر استانی معاونت سیاسی وزارت کشور است که با رویکرد ارزیابی میزان آمادگی و توانمندی ستاد انتخابات استان اصفهان و نیز برنامه های استانی دیگر برگزار می شود.

در جریان این سفر که ابتدا با حضور در مراسم تجدید میثاق با شهدای استان آغاز خواهد شد، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، شرکت در جلسه ستاد انتخابات استان، دیدار با معتمدین و نمایندگان گروه ها و اقشار مختلف مردم اصفهان در دستور کار قرار گرفته است.

همچنین جلسه ویژه ای نیز با حضور مدیرکل سیاسی وزارت کشور و نمایندگان و اعضای احزاب و گروه های سیاسی استان اصفهان در جریان این سفر برگزار خواهد شد.

سفرهای استانی معاونت سیاسی وزارت کشور با هدف ارزیابی و بررسی میزان آمادگی و توانمندی ستاد انتخابات استان و همچنین هم اندیشی با معتمدین و نمایندگان احزاب، گروه ها و اقشار مختلف استان ها برگزار می شود.

کد خبر 389938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.